Atnaujintas 2003 m. balandžio 9 d.
Nr.28
(1132)

Krikščioniškos minties, kultūros ir visuomenės laikraštis

RUBRIKOS

Pirmasis puslapis
Krikščionybė ir pasaulis
Aktualijos
Rinka
Darbai
Kultūra
Žvilgsnis
Mintys
Mums rašo
Nuomonės
Lietuva
Pasaulis
Istorijos vingiai


ARCHYVAI

2001 metai
2002 metai
2003 metai

Persisotinimas laisve

Saldus žodis laisvė, saldus tiems, kurie dešimtmečius nešė vergijos pančius, saldus tiems, kurie gyvena vien interesais, hedonistinių poreikių tenkinimu, kuriems visos vertybės matomos tik buityje, o ne būtyje.
Liberalizmas (lot. liberalis – laisvė), apvilktas demokratijos rūbu, veda į palaidą, grasinančią žmogaus ir visuomenės būčiai, gyvenseną. Demokratija leidžia viską, ko nedraudžia įstatymai, o įstatymai, kai juos labai sutartinai priiminėja socialistiniai demokratai, socialistiniai liberalai, socialistų pagimdyti liberalai bei demokratiškieji liberalai, pasirodo, gali būti nukreipti ne į tautos ir valstybės kūrybą, o į griovimą. Taip yra Lietuvoje.
Didžiojoje žiniasklaidoje leidžiama tyčiotis, niekinti amžinąsias vertybes, tautiškumą, valstybingumą, o Seimo liberalų ir jiems pritariančių socialdemokratų iniciatyva patyčios ir niekinimas įteisinami įstatymais. Valstybinių ir tautinių švenčių, valstybinės vėliavos niekinimas, kolaborantų ir komunistinių represinių struktūrų darbuotojų prilyginimas laisvės gynėjams, siekiai legalizuoti naminės degtinės gamybą, prostituciją, pastarąją paskleidžiant visoje tautoje per Reprodukcinės sveikatos įstatymą, nukreipti į tautos ir valstybės griovimą.
Nekalbėsime apie Vilniaus mero A.Zuoko liberalųjį šokį aplink oranžinius dviračius, požeminius garažus, tramvajus, dangoraižius, o apie grėsmingesnį „liberalaus“ (nedoro) įstatymo projektą, kurį Seimui teikia persisotinę laisve Seimo nariai J.Olekas, G.Purvaneckienė, J.Korenka, J.Raistenskis, O.Babonienė, K.Kriščiūnas, B.Vėsaitė. Nors įstatymo projekto autoriai teigia, kad jis „nustato žmogaus reprodukcijos teisių, kaip konstitucinių teisių į gyvybę, laisvės ir asmens neliečiamumą, apsaugą ir įgyvendinimą žmogaus reprodukcinės sveikatos srityje“, tačiau kas yra ta reprodukcinė sveikata, išryškėja iš projekto turinio, o jis lietuviškai vadintinas paleistuvystės skatinimu ir įteisinimu (ne tik per viešnamius), gyvulininkystės verslui prilyginimu. Nesistebėkime, nes ir pats žodis įstatymo pavadinime paimtas iš gyvulininkystės (reproduktorius – žemės ūkyje – veislinis patinas), o vyrų sperma, aplenkiant teikiamą įstatymo projektą, Lietuvoje jau buvo kaupiama seniai veterinarijos įstaigoje.
Mūsų visuomenėje, kurios didžioji dalis, ką rodo rinkimų į valdžias rezultatai, tebėra iš sovietmečio išsprūdusi liaudis, o ne sąmoninga pilietinė visuomenė. Jai persisotinimas laisve yra pavojingesnis už persivalgymą ar persigėrimą, kuriuos Bažnyčia priskiria prie pavojingiausių ydų. Įstatymai turi kreipti visuomenę į doros kelią, o liberalizmą, kaip palaidos gyvensenos ir veiklos būdą, stabdyti. Stabdyti taip, kaip stabdomas nusikalstamumas, nes jis ir yra daugelio nusikaltimų ir kitokių negandų dar trapioje valstybėje priežastis.
Padorumu pasižyminčių politinių bei visuomeninių organizacijų ir atskirų piliečių priedermė – visomis leistinomis priemonėmis priešintis liberalizmo plėtrai, kelti į viešumą valdžiose tarpstančių palaidūnų bei už jų nugaros veikiančių piniguočių kėslus, tautos ir valstybės labui nebalsuoti už juos, nerinkti į jokias valdžias.

Algimantas ZOLUBAS
Vilnius

© 2003 "XXI amžius"

Atgal | Pirmasis puslapis | Redakcija