Televizijos
ir politikos sąsajos
Petras KATINAS
Komercinės televizijos triukšmingai reklamavo
savo naujojo sezono pradžią visokių princų ir princesių pasirodymais,
fejerverkais ir, žinoma, nuogybių demonstravimais. Tas demonstravimas
jau tapo kasdieninių įvairiausių televizijos programų būtina dalis.
Ir reklama, jau greitai užimsianti pusę televizijos laiko. Nesinori
net kalbėti apie visokiausius realybės šou, kurių dalyviai ištisas
savaites nieko daugiau neveikia, kaip drybso lovose ir padugnių
žargonu kalba vis apie tą patį vadinamąjį antrą galą. Šios laidos
neturi net menkiausių sąsajų su elementariausiu padorumu. O vos
ne televizijos genijumi paskelbtas LNK televizijos gigantas A.Valinskas
savo humoro laidoje Dviračio žynios ėmėsi brutaliai šaipytis iš
Katalikų Bažnyčios. Ir graudu bei gaila žiūrėti, kai ne kokios nors
nežinia iš kur ištrauktos TV žvaigždės, o kažkada buvę gana talentingi
aktoriai ciniškai tyčiojasi iš kunigų ir tikėjimo. Matyt, šių laidų
sumanytojas jas laiko labai svarbiomis, nes vienoje jų net pats
apsirengė kunigo sutana.
|