Atnaujintas 2007 vasario 23 d.
Nr.15
(1512)

Krikščioniškos minties, kultūros ir visuomenės laikraštis

RUBRIKOS

ARCHYVAI

2001 metai
2002 metai
2003 metai
2004 metai
2005 metai
2006 metai
2007 metai

Apie dabartį ir ateitį...

Mieli „XXI amžiaus“ skaitytojai!

Baigiasi savivaldybių tarybų rinkimų kampanija, iš kurios daug pelno gavo didžioji žiniasklaida. Gavo netgi milijonines sumas. Aišku, tai jų komercinė paslaptis - didžiulis pelnas ir taip milijonus gaunančiai stambiajai žiniasklaidai. Deja, „XXI amžius“ – išimtis: iš rinkimų kampanijos mes negavome beveik nė lito. Nors reklamavome kai kurių partijų kandidatų mintis, publikuodami jų straipsnius ar interviu. Reklamavome netgi iš anksto: kai kurių Tėvynės sąjungos narių, krikščionių demokratų straipsniai, kurie išties buvo reklaminio pobūdžio, jau prieš prasidedant rinkimų kampanijai pasirodydavo „XXI amžiaus“ puslapiuose.


Karnavalas baigėsi. Kol kas

Petras KATINAS

Šiemetė rinkimų agitacinė cirko karuselė pagaliau artėja prie pabaigos. Ji paliko kalnus šiukšlių – įvairiausių lankstinukų, netgi brošiūrų ir laikraščių. To šlamšto save „reklamavusieji“ politikai ir per mėnesį neišsišluos. Ko tik tame propagandiniame šlamšte nerasi. Antai „paksininkai“ savo agitacinėje brošiūroje bet kuria proga akcentuoja žodį prezidentas. O jis, žinoma, tiktai vienas vienintelis – tas pats už Konstitucijos ir įstatymų pažeidimus nušalintasis R.Paksas. Įdomiausia, kad brošiūroje paskelbtas net kryžiažodis! Jame, tarp kitų kvailų klausimų, ir toks: „Prezidento žmonos vardas“.

Atgal | Pirmasis puslapis | Redakcija