Apie
dabartį ir ateitį...
Mieli XXI amžiaus skaitytojai!
Baigiasi savivaldybių tarybų rinkimų kampanija,
iš kurios daug pelno gavo didžioji žiniasklaida. Gavo netgi milijonines
sumas. Aišku, tai jų komercinė paslaptis - didžiulis pelnas ir taip
milijonus gaunančiai stambiajai žiniasklaidai. Deja, XXI amžius
išimtis: iš rinkimų kampanijos mes negavome beveik nė lito. Nors
reklamavome kai kurių partijų kandidatų mintis, publikuodami jų
straipsnius ar interviu. Reklamavome netgi iš anksto: kai kurių
Tėvynės sąjungos narių, krikščionių demokratų straipsniai, kurie
išties buvo reklaminio pobūdžio, jau prieš prasidedant rinkimų kampanijai
pasirodydavo XXI amžiaus puslapiuose.
|
Karnavalas
baigėsi. Kol kas
Petras KATINAS
Šiemetė rinkimų agitacinė cirko karuselė pagaliau
artėja prie pabaigos. Ji paliko kalnus šiukšlių įvairiausių lankstinukų,
netgi brošiūrų ir laikraščių. To šlamšto save reklamavusieji politikai
ir per mėnesį neišsišluos. Ko tik tame propagandiniame šlamšte nerasi.
Antai paksininkai savo agitacinėje brošiūroje bet kuria proga
akcentuoja žodį prezidentas. O jis, žinoma, tiktai vienas vienintelis
tas pats už Konstitucijos ir įstatymų pažeidimus nušalintasis
R.Paksas. Įdomiausia, kad brošiūroje paskelbtas net kryžiažodis!
Jame, tarp kitų kvailų klausimų, ir toks: Prezidento žmonos vardas.
|