Bausti ar pasigailėti?
Sesuo Nijolė SADŪNAITĖ
Maldose mes sakome ...atleisk jiems, Viešpatie, nes jie nežino ką daro... Šiuo atveju, deja, visi žino, bet vis tiek daro. Štai tokį klausimą turės išspręsti prokuratūra, nagrinėdama Tolerantiškojo jaunimo asociacijos (TJA) pirmininko A. Rudomanskio pareiškimą dėl knygoje Sodoma ir Gomora pateiktų duomenų. Tačiau knygoje yra pateiktas Gėjų manifestas, jo įgyvendinimo pasaulyje ir Lietuvoje keliai bei jau esami rezultatai.
Dar nespėjome užmiršti Engelso ir Markso Manifesto, dar neužgydėme jų mokymo padarytų žaizdų atskirų socialinių grupių sunaikinimo (holokausto), dar nesurinkome ir neperlaidojome po visą Sibirą išblaškytų mūsų tautos kaulelių, o jau nauja, netradicinių orientacijų mažumų iškaba prisidengusių, valdyti pasaulį pasirengusių ir kitaip manančių bei gyvenančių teisti pasiruošusiųjų masė grėsmingai ryškėja pasaulio visuomenėje ir skelbia savąjį Manifestą!
Visais laikais jų buvo, bet Dievo rūstybėje pražuvo ar bibliniuose Sodomos ir Gomoros gaisruose, ar nūdienos bohemiško gyvenimo miestų nuskandinimas tornadų sukeltuose potvyniuose, ar sifilio bei AIDS mirtino siaubo kančiose.
Visų laikų ir tautų pasakose įtvirtintas blogio simbolis slibinas su trimis galvomis, vis reikalaujantis jaunos, gražios ir nekaltos mergaitės aukos. Ir kiekvieną kartą pasaulio istorijoje su tironijos rykšte kyla ir amoralumo grėsmės banga, skandindama visuomeninį pasipriešinimą, politinį sąmoningumą ir žmogiškąjį doros, šeimos ir tautos paveldą.
Istorija geriausia tautos mokytoja. Tereikia prisiminti marksistinio Manifesto įgyvendinimo pirmuosius žingsnius, kai 1917 metų demonstracijose Maskvos Raudonojoje aikštėje žygiavo nuogų gėjų kolonos, kad suvoktume šiandieninio Gėjų manifesto realumą ir grėsmę valstybingumui. Marksizmo paremta ir paskelbta stiklinės vandens teorija vienu mostu nubraukė tūkstantmečiais kurtas moralines gyvenimo normas ir žmonijos evoliucija buvo nublokšta atgal į pirmykščių žmonių lygį. Suiro šeimos, buvo pamintos vaikų teisės ir galimybės normaliai augti, vystytis ir tobulėti (Lietuvoje, deja, 60 procentų vaikų auga be tėvo).
Ateizmas, seksualumo atskyrimas nuo dorovės rado platų atgarsį daugianacionalinėje Amerikoje ir sukėlė sekso revoliuciją, kuri jau su naujomis jėgomis ir priedangomis (mažumos, kita orientacija ir t.t.) grįžo atgal į Europą.
Atsilaikėme naikinami Maskvos komunistų, luošinami moraliai ir skurdinami dvasiškai, atsilaikysime ir prieš Briuselio mažumas, kaltinimus diskriminacija bei kitos orientacijos diktato. Visuomenė jau suprato šį fenomeną ir pavadinusi jį žydrųjų albinų vardu pakilo į kovą. Neleidome gėjų demonstracijų, sustabdėme teisinių aktų pakeitimų importą iš ES ir Seimas įtvirtino tradicinę šeimos koncepciją. Dabar bandome atkovoti prarastas pozicijas: paprotinti Konstitucinį Teismą svarstant tolerantų skundą dėl Koncepcijos atitikimo Konstitucijai, informuoti visuomenę apie homoseksualizmą kaip reiškinį tiek medicininiu, tiek teisiniu, socialiniu ir politiniu požiūriu bei valstybinių institucijų gėjų ideologijų įgyvendinimo srityje.
Laikas labai parankus artėja rinkimai į Seimą. Rinkėjai, išsiaiškinę kandidatų orientaciją, galės balsuoti už jų moralines nuostatas atitinkantį žmogų. Taigi, tikėtina, kad ir naujasis Seimas bus už tradicinę šeimą, suformuos ir tokių pačių pažiūrų Vyriausybę, kuri panaikins jau žydrųjų albinų įkurtas valstybines įstaigas.
Ką Vyriausybė sukūrė gėjų naudai (įstatymus, programas, institutus, milijonines paramas), Rūtos Gajauskaitės sudarytoje knygelėje smulkiai surašyta. Pasirodo, jau nuo 1993 metų tylomis buvo keičiami įstatymai, kuriamos gėjus ginančios tarnybos, sudarinėjamos programos, skiriamos milijoninės lėšos. Ir visa tai vyksta, lyg nepastebint, kad šalyje skursta vaikai, studentai, invalidai ir pensininkai. O juk pastarieji netgi žudosi pagal šį rodiklį pirmaujame pasaulyje! Tačiau žydrųjų albinų vyriausybei svarbiausia seksualinių mažumų interesai.
Ši tautos demoralizacijos programa, į kurią įeina ir homoseksualų integracija, kompleksiškai tinka prie tradicinės alkoholio gamybos, reklamos ir vartojimo plėtros bei jau prigijusios ir pagreitį įgaunančios narkomanijos.
Beje, tolerantus labiausiai sujaudino įvairūs homoseksualizmą įvertinantys būdvardžiai: ligoniai, ištvirkėliai, iškrypėliai, amoralūs ir nevisaverčiai. Leidinyje Sodoma ir Gomora šie nuoskaudą keliantys pavadinimai yra nuosekliai išaiškinti. Antai Gėjų manifesto pirmasis sakinys prasideda ...mes ištvirkinsime jūsų sūnus... Taigi, gėjai patys save taip įvardino.
Antra, gėjai savo simboliu laiko vaivorykštinę vėliavą, reiškiančią netradicinių lytinių orientacijų įvairovę. Leidinyje Sodoma ir Gomora pateikta visa homoseksualų įvairovė, pradedant gėjais, zoofitais, nekrofilais, pedofilais, sadistais, mazochistais, transeksualais, ekshibicionistais ir baigiant lesbietėmis. Pažymėtina, kad gėjai, nors ir puošiasi vaivorykštine vėliava, į savo būrį nenoriai priima netgi lesbietes, o jau nekrofilų, zoofitų, pedofilų, transvestitų ir kitų tiesiog vengia. Taigi, galime konstatuoti, kad viena seksualinė mažuma (gėjai) diskriminuoja kitas seksualinės orientacijos mažumas. Bet tolerantai šito, atrodo, nepastebi. Negi ir jie netoleruoja mylinčių lavonus, gyvūnus, vaikus ir t. t.?
Galime pasidžiaugti, kad žydrieji albinai nespėjo pakeisti Lietuvos konstitucijos, kurioje įtvirtinta minties ir žodžio laisvė bei dorovės prioritetas. Dorovės apsauga garantuota netgi žmogaus laisvių apribojimu. Seimas krikščionišką šeimos sampratą įtvirtino Šeimos koncepcijoje taigi valstybė negina netradicinių lytinių santykių.
Kyla klausimas, ar pagal tolerantų pareiškimą prokuratūrai reikia bausti leidinio Sodoma ir Gomora sudarytoją dr. Rūtą Gajauskaitę, surinkusią ir pateikusią abipusę informaciją visuomenei, ar reikia bausti tolerantus (TJA), reikalaujančius privilegijų netradicinės orientacijos mažumoms likti paslaptingoje nežinioje ir toliau įgyvendinti savo grėsmingo Manifesto nuostatas.
Viešumas galingiausias demokratijos ginklas ir jo iš visuomenės jau neatimsite, geležinės sienos neatstatysite.
© 2008 XXI amžius
|