Rvs-master technologija tiesiog stebuklas!
Antanas POCIUS
Individualios įmonės RVS technologija savininkas,
Suomijos firmos RVS-master EU atstovas Lietuvoje
|
Verslininkas Antanas Pocius: Nesigailiu
pasinaudojęs RVS-master technologija
A. Pociaus asmeninio albumo nuotrauka
|
|
Toks RVSmaster produktas,
priklausomai nuo koncentracijos
lengviesiems automobiliams
kainuoja nuo 200 iki 300 litų
Autoriaus nuotrauka
|
Automobilis jau nėra prabangos dalykas. Namukas su stogeliu, žinoma, gerokai padėvėtas, šiandien daugelio kišenei. Tačiau brangus automobilių variklių bei kitų agregatų remontas, beveik kasdien kylančios degalų kainos verčia ieškoti galimybių restauruoti automobilio širdį ir kitas gyvybiškai svarbias dalis ekonomiškesniais būdais, pritaikant naujas technologijas. Vienas iš efektyviausių variklių ir kitų besitrinančių dalių pavarų dėžių, reduktorių, vairo stiprintuvų, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių, dvitakčių motociklų variklių bei kitų agregatų restauravimo būdas unikali Suomijos firmos RVS-master technologija. Tai pažangiausia ir sparčiausiai plintanti ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje variklių, pavarų dėžių, reduktorių, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių bei kitų įvairių mechanizmų remonto technologija. Ją išbandžiusieji sako, kad tai tiesiog stebuklas. Ar teko girdėti, kad variklį galima suremontuoti per 15 minučių? Ar teko matyti variklį, dirbantį be tepalo? Ar galima patikėti, kad automobilio variklis jau 53 valandas dirbo be tepalo? Ne? Bet tai labai gundantis dalykas. Įspėjame: RVS-master ne tepalų priedas. Tai atstatomoji sudėvėtų metalinių paviršių medžiaga mineraliniu pagrindu.
RVS-master technologijos esmė sudaromas iki 0,7 mm (kartais ir daugiau) storio metalo keramikos sluoksnis ant metalinių detalių sąveikaujančių paviršių (pvz., ant stūmoklio žiedo ir cilindro). Naudojant šią technologiją sąveikaujančių detalių trintis sumažėja 100300 kartų, padidėja variklio galingumas, kompresija cilindruose išauga nuo 46 iki 11,512,5 atm. (dyz. varikliuose nuo 15 iki 27 atm. ir nuo 21 iki 32 atm.), sutaupoma 520 proc. degalų (kartais ir daugiau). Variklio alyvos sunaudojimas nuo 1,5 litro 1000 kilometrų sumažėja iki 0. Mažėja ir variklio keliamas triukšmas bei vibracija, 23 kartus mažiau teršiama aplinka, pailgėja starterio, akumuliatoriaus, generatoriaus tarnavimo laikas. Tai vienintelis būdas, kai investicija į automobilio remontą (nebūtinai į seną) atsiperka.
Taikant RVS technologiją, pavyzdžiui, automašinos variklio remontas užtrunka tik 1520 minučių, o dėl to sutaupoma 520 proc. degalų, variklio alyvos sunaudojimas 1,5 litro tūkstančiui kilometrų sumažėja iki 0. Sumažėja variklio keliamas triukšmas ir vibracija, 23 kartus mažiau teršiama aplinka. O kaip lengvai užsiveda žiemą! Pailgėja starterio, akumuliatoriaus, generatoriaus tarnavimo laikas. Galiu drąsiai teigti, jog RVS-master tai variklio jaunystės eliksyras. Nemažai vežėjų jau išbandė RVS technologiją ir liko patenkinti.
Metodika: į variklio alyvą įpilama apie 190 miligramų specialios medžiagos, kurioje greta katalizatorių didžiąją dalį sudaro mineralas, randamas tik Kolos pusiasalyje. Mineralas, pakliuvęs tarp besitrinančių detalių (šiuo atveju tarp cilindro ir žiedo), sukelia reakciją, kurios metu lydosi ir formuojasi naujas metalo keramikos sluoksnis, sumažinantis trintį tarp detalių. Net be alyvos variklis gali traukti dar iki 200 km ir neužstrigti. Investicijos dėl RVS technologijos panaudojimo atsiperka nuvažiavus automobiliui 510 tūkst. kilometrų.
Lietuvoje ši technologija pritaikyta daugiau kaip 150 tūkst. lengvųjų automobilių ir 5000 sunkvežimių bei autobusų, kombainų, traktorių, įvairiems mechanizmams pramonėje. Kai iš numirusiųjų prikeliami kombainai, vilkikai, autobusai, kateriai, šienapjovės, benzopjūklai, žmonės nuoširdžiai džiaugiasi ir dėkoja, dauguma net savo akimis netiki. RVS-master labai pasiteisino atgaivinant benzopjūklus, aukšto slėgio dyzelinius siurblius. Panaudojus šią technologiją, benzopjūklų grandinės nesusidėvi ir pačios pasigalanda. RVS-master technologija Lietuvoje populiarinama jau aštuoneri metai, ja vis labiau pasitikima. Tie, kurie ją pabando, paskui rekomenduoja ir kitiems.
Dažnai automobilio savininkas mąsto: štai įpilsiu į mašiną brangią alyvą, elitinį benziną, remontuosiu geriausiame servise ir ji tarnaus10-15 metų. Tačiau greit ateina nusivylimas: retai pasitaiko kokybiškas benzinas dažniau būna skiestas, o alyva, specialistų nuomone, irgi falsifikuota. Todėl automobilis, nuvažiavęs 100150 tūkst. km, susidėvi. Bet nusiminti nereikia pabandykite RVS-master technologiją! Pigu, greita ir naudinga.
Seminare, kuriame dalyvavo įmonių vadovai, žiniasklaidos atstovai, UAB Vilniaus autobusai technikos direktorius Juozas Grabys pasakojo, jog jų bendrovė RVS-master naudoja jau keletą metų. Tokia technologija buvo apdorotas autobuso IKARUS 260 variklis. Autobuso dūmingumas nuo 43 proc. sumažėjo iki 27 proc., kompresija cilindruose nuo 2223 išaugo iki 2829 atmosferų.
UAB Mažeikių autobusų parkas direktorius Juozas Kelmelis teigė, jog pirmiausiai RVS-master išbandė savo dienas baigiančiu automobilio FORD varikliu. Ši technologija prikėlė jį antram gyvenimui! Bendrovė RVS-master panaudojo seniems IKARUS ir BOVA autobusų varikliams. Jie nustojo dūmyti, padidėjo galia, sumažėjo degalų sąnaudos. Nuo tada bendrovė RVS-master technologiją naudoja ir pavarų dėžėms, reduktoriams bei degalų siurbliams.
Liudvikas Bliūdžius, bendrovės Kėdbus direktorius, sakė, kad jo įmonėje RVS-master produktu sėkmingai apdoroti 25 autobusai.
RVS-master technologiją jau išbandė ir toliau sėkmingai naudoja: UAB Kauno autobusai, UAB Dova (Kaunas), UAB Jurbarko autobusų parkas, UAB Šakių autobusų parkas, UAB Vilkijos duona, UAB Vilniaus autobusai, UAB Kėdbusas, UAB Vikstata (Kėdainiai), UAB Visla (Vilnius), UAB Mažeikių autobusų parkas, UAB Tauragės autobusų parkas, UAB Krekenavos agrofirma (Kėdainiai), AB Utenos melioracija, VĮ Panevėžio regiono keliai, Kauno sporto klubas Juta, kartingo klubas MS kart ir daugelis kitų.
Vis labiau RVS-master technologija pasitiki ir ūkininkai, ir žemės ūkio bendrovės. Šią technologiją nuolat naudoja ūkininkai Antanas Laukaitis iš Šakių rajono, Antanas Dobrovolskis iš Kupiškio, Eugenijus Mikalauskas iš Joniškio, Gytis Narbutas (Šeduva), Stasys Balčiūnas (Šiaulių r.), bendrovės Draugystė, Girsūdai (Pasvalio r.) ir daugelis kitų.
Pirmą kartą 2007 metais Lietuvoje buvo sėkmingai apdorotas RVS-master 1974 m. laidos lokomotyvo, priklausančio AB Lietuvos geležinkeliai variklis, kurio rida 4122530 kilometrai. 2008 metais sėkmingai atliktas sportinio lėktuvo kapitalinis remontas RVS-master produkcija.
Variklio kapitalinis remontas RVS-master technologija atsiperka jau po 510 tūkst. km. Tereikia į variklio alyvą įpilti 190 miligramų mišinio, kurio didžiąją dalį sudaro mineralai.
Lietuvoje taip pat stebima žymi degalų ir kitų mineralinių resursų ekonomija panaudojus RVS-master produkciją. Biržų rajono ūkininkas Darius Bečius paskaičiavo, kad 1984 metais kombainą Class Dominator 106 (6 cilindrų Mercedes Benz variklis) apdorojus RVS-master produkcija kombainas per dieną suvartoja žymiai mažiau degalų (nuo 200220 litrų iki 140150 litrų).
Lengvojo automobilio BMV 725 TDS 1998 m. savininkas Tadas Juknevičius iš Panevėžio nustatė, kad po RVS-master panaudojimo jo automobilio variklio degalų sąnaudos 100 km sumažėjo nuo 6,5 iki 5,3 litro. Yra ir daugybė kitų pavyzdžių. Išvada: įvertinus šių dienų ekonominę situaciją RVS-master yra labai reali antikrizinė priemonė. Atsistatę susidėvėję metaliniai paviršiai išlieka nepakitę ilgiau kaip 100 000 kilometrų.
O RVS-master technologijos panaudojimo varikliuose minusai dar nenustatyti!
Oficialus RVS-master EU atstovas Lietuvoje IĮ RVS Technologija Panevėžyje. Tel.: 8 45 44 33 95, mob. tel. 8 686 55528, www. rvstechnologija.lt, el. paštas: transrvs@takas.lt
Panevėžys
Užsakymo Nr. 04182
© 2010 XXI amžius
|