Rvs-master technologija tiesiog stebuklas!
Antanas POCIUS
Individualios įmonės RVS technologija savininkas,
Suomijos firmos RVS-master EU atstovas Lietuvoje
|
Verslininkas Antanas Pocius: Nesigailiu
pasinaudojęs RVS-master technologija
A. Pociaus asmeninio albumo nuotrauka
|
Automobilis jau nėra prabangos dalykas. Namukas su stogeliu, žinoma, gerokai padėvėtas, šiandien daugelio kišenei. Tačiau brangus automobilių variklių bei kitų agregatų remontas, beveik kasdien kylančios degalų kainos verčia ieškoti galimybių restauruoti automobilio širdį ir kitas gyvybiškai svarbias dalis ekonomiškesniais būdais, pritaikant naujas technologijas. Vienas iš efektyviausių variklių ir kitų besitrinančių dalių pavarų dėžių, reduktorių, vairo stiprintuvų, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių, dvitakčių motociklų variklių bei kitų agregatų restauravimo būdas unikali Suomijos firmos RVS-master technologija. Tai pažangiausia ir sparčiausiai plintanti ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje variklių, pavarų dėžių, reduktorių, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių bei kitų įvairių mechanizmų remonto technologija. Ją išbandžiusieji sako, kad tai tiesiog stebuklas. Ar teko girdėti, kad variklį galima suremontuoti per 15 minučių? Ar teko matyti variklį, dirbantį be tepalo? Ar galima patikėti, kad automobilio variklis jau 53 valandas dirbo be tepalo? Ne? Bet tai labai gundantis dalykas. Įspėjame: RVS-master ne tepalų priedas. Tai atstatomoji sudėvėtų metalinių paviršių medžiaga mineraliniu pagrindu.
|