2010 m. vasario 12 d.
Nr. 12
(1797)

Krikščioniškos minties, kultūros ir visuomenės laikraštis

RUBRIKOS

ARCHYVAI

2001 metai
2002 metai
2003 metai
2004 metai
2005 metai
2006 metai
2007 metai
2008 metai
2009 metai
2010 metai

„Rvs-master“ technologija – tiesiog stebuklas!

Antanas POCIUS

Individualios įmonės „RVS technologija“ savininkas,
Suomijos firmos „RVS-master EU“ atstovas Lietuvoje

Verslininkas Antanas Pocius: „Nesigailiu
pasinaudojęs „RVS-master“ technologija“
A. Pociaus asmeninio albumo nuotrauka

Automobilis jau nėra prabangos dalykas. „Namukas su stogeliu“, žinoma, gerokai padėvėtas, šiandien daugelio kišenei. Tačiau brangus automobilių variklių bei kitų agregatų remontas, beveik kasdien kylančios degalų kainos verčia ieškoti galimybių restauruoti automobilio „širdį“ ir kitas gyvybiškai svarbias dalis ekonomiškesniais būdais, pritaikant naujas technologijas. Vienas iš efektyviausių variklių ir kitų besitrinančių dalių – pavarų dėžių, reduktorių, vairo stiprintuvų, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių, dvitakčių motociklų variklių bei kitų agregatų restauravimo būdas – unikali Suomijos firmos „RVS-master“ technologija. Tai pažangiausia ir sparčiausiai plintanti ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje variklių, pavarų dėžių, reduktorių, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių bei kitų įvairių mechanizmų remonto technologija. Ją išbandžiusieji sako, kad tai tiesiog stebuklas. Ar teko girdėti, kad variklį galima suremontuoti per 15 minučių? Ar teko matyti variklį, dirbantį be tepalo? Ar galima patikėti, kad automobilio variklis jau 53 valandas dirbo be tepalo? Ne? Bet tai labai gundantis dalykas. Įspėjame: „RVS-master“ – ne tepalų priedas. Tai – atstatomoji sudėvėtų metalinių paviršių medžiaga mineraliniu pagrindu.


Atgal | Pirmasis puslapis | Redakcija