Jaukas pelėkautuose
Jonas Kazimieras BURDULIS
Prancūzai ir olandai atmetė sutartį dėl Europos
Sąjungos (ES) Konstitucijos. Toks sprendimas skatina susimąstyti:
kodėl taip atsitiko, ar buvo pagrindo tikėtis priešingo rezultato,
ko reikia tikėtis ateityje?
Žvelgiant į praeitį, ES kūrimo procese galima
pastebėti nemaža dėsningumų, kurie liudija, jog skelbiami ir realizuojami
tikslai retai kada sutampa. 1950 m. gegužės 9 d. pasirašyta Vokietijos
ir Prancūzijos anglių ir plieno sutartis pirmą kartą Europos istorijoje
pašalino nesantaikos priežastį tarp dviejų įtakingiausių kontinento
valstybių. Vėliau tai davė dingstį skelbti pasauliui, jog Europos
Sąjunga įkurta tam, kad daugiau nebūtų karo (kokio ar tik Europoje?).
Seniai žinoma tiesa, jog politikui liežuvis duotas
tam, kad jis galėtų nuslėpti savo mintis, taigi ir tikslus, dar
ilgai išliks aktuali. Europos Sąjungos vadovai, išmintingai vengdami
karo Europoje, norėtų panaikinti embargą ir parduoti ginklus Kinijai
tegul kitur liejasi kraujas! Bet kodėl, jeigu deklaruojama, kad
karo reikia vengti? Todėl, pasiremdami istorine patirtimi, pamėginkime
patyrinėti esminius mūsų dienų pokyčius kur eina Europa ir kas
ją veda? Koks tas tikrasis tikslas, kurio mes esame verčiami siekti?
Pradėti tenka iš toli. Pasaulinio viešpatavimo
idėja ne vienam valdovui buvo tapusi didžiuoju gyvenimo tikslu.
Aleksandras Makedonietis antikos laikais, Napoleonas, Hitleris,
Leninas ir Stalinas Naujųjų amžių istorijoje savo tikslų siekė karo
keliu. Visi jų kariauti karai žmonijai atnešė dideles kančias ir
daugelį aukų. Pradedant nuo XIX amžiaus šios idėjos šalininkai susiskirstė
į dvi priešingas stovyklas. Vieni teigė, jog tikslą pasiekti galima
tik taikiu būdu, sukoncentravus savo rankose kapitalą, kiti gi įrodinėjo,
kad toks kelias ilgas, nepatikimas ir nežada pergalės. Prie pastarųjų
prisijungė ir K. Marksas su F. Engelsu, sukūrę ir pateikę (suinteresuotiems
asmenims) teoriją, jog kapitalą kaupti reikia ne taikiu būdu, o
atimti prievarta, sukėlus pasaulinę revoliuciją. Tai atlikti esanti
proletariato teisė ir pareiga. Marksas atmetė bet kokius savo oponentų
tvirtinimus, jog pasaulinio viešpatavimo galima pasiekti kaupiant
kapitalą taikiu būdu.
Leninas, išplėtojęs Markso teoriją, nurodė, jog
pasaulinė revoliucija gali laimėti tik sukėlus pasaulinį karą, kai
užsitęsusiame didžiuliame kariniame konflikte kils taip pat didelis
masių nepasitenkinimas. Jis pasiūlė, jog revoliuciją iš pradžių
reikėtų sukelti kurioje nors vienoje šalyje. Gerai žinoma, kaip
Leninui ir jo bendražygiams pavyko sukelti Rusijoje bolševikų perversmą,
jis buvo finansuojamas Vokietijos žvalgybos pinigais.
Ir vėlgi tenka stebėtis Vokietijos kaizerio Vilhelmo
II vyriausybės trumparegiškumu, kai jos pinigais lemiamu momentu
bolševikams pavyko užgrobti valdžią Rusijoje, kaizeris prarado sostą,
o Vokietija pralaimėjo Pirmąjį pasaulinį karą. Vėliau Vokietijai
teko dar kartą kariauti (ir vėl pralaimėti) su Rusija Antrajame
pasauliniame kare, kuriame susigrūmė giminingos ideologijos komunizmas
ir nacionalsocializmas.
Bolševikai skrupulingai vykdė Markso pateiktą
scenarijų: plėšiniai, nacionalizuoti bankai, fabrikai, kapitalas,
darbo armijos konclageriuose visa tai lydėjo baisios žmonių kančios.
Atrodė, jog pats žmonijos priešas atsistojo komunistų priešakyje
ir vedė žmoniją į pragarą. Pirmaisiais revoliucijos ir pilietinio
karo metais netgi moterys buvo įtikėjusios, jog pirmiau reikia sukelti
pasaulinę revoliuciją, o vaikus gimdyti jau po to. Tačiau žmogaus
prigimtis pasirodė esanti stipresnė negu beprotiškos idėjos.
XX amžiuje žmonija praliejo marias kraujo. Viena
mirtis tragedija, milijonas mirčių statistika. Tai Stalino žodžiai,
baisūs savo ciniškumu. Paskaičiuota, jog vien tik Rusijoje sovietinio
teroro aukų skaičius (neskaitant karo aukų!) 61 milijonas žmonių.
Visos kančios, visi nusikaltimai žmonijai buvo pagimdyti vieno beprotiško
troškimo viešpatauti visame pasaulyje.
Galiausiai buvo įsitikinta, jog prievartos keliu
pasaulinio viešpatavimo pasiekti neįmanoma, tačiau to siekimo toli
gražu neatsisakyta, tik jau kitokiais metodais.
Įžymiausias lietuvių žurnalistas ir politikos
tyrinėtojas Vilius Bražėnas savo knygoje Nauja pasaulio santvarka?
(Kaunas, 2000) nurodo, jog ir komunizmas, ir fašizmas, ir nacionalsocializmas,
ir liberalizmas yra to paties reiškinio atmainos, tarp savęs esmingai
nesiskiriančios. O joms būdingas bruožas visos mano esant teisinga
siekti pasaulinio viešpatavimo.
V.Bražėnas mums primena Didžiosios Britanijos
premjero Benjamino Dizraelio (1874 1880) žodžius: Pasaulis yra
valdomas visai kitų asmenybių, negu įsivaizduoja užkulisių nežinantys
žmonės. V.Bražėno knygoje gausia dokumentine medžiaga parodyta,
jog 1919-aisiais JAV ir Anglijos įtakingų sluoksnių buvo sukurtas
globalinio viešpatavimo centras Užsienio reikalų taryba (CFR).
Tai yra neformalus klubas, kurį sudaro maždaug trys tūkstančiai
asmenų, tarp kurių yra Deividas Rokfeleris ir Džordžas Sorošas.
Įsidėmėtina, jog Dž.Sorošas taip pat yra ir Atviros Lietuvos fondo
steigėjas. Be to, jis mielai steigia panašius fondus daugelyje kitų
šalių, kurie skleidžia kosmopolitizmo idėjas, auklėja jaunimą naujosios
pasaulio tvarkos dvasia, ta dvasia spausdina vadovėlius, o jaunieji
naujosios tvarkos idėjas mielai kemša sau į galvas...
Nuo pilietinio karo pabaigos Rusijoje iki mūsų
dienų CFR inspiravo pagalbą naujajam Rusijos režimui JAV valdžia
jam dosniai teikė milijardines paskolas, naujas technologijas, karo
metais ginkluotę ir maisto produktus. Tos paskolos pratęsė komunistinio
režimo egzistenciją ištisus dešimtmečius. Būtent įtakingi CFR žmonės
JAV vyriausybėje atmetė Vokietijos generaliteto pasiūlytą kapituliaciją
1943 metais, dėl ko būtų atsiradusi galimybė išgelbėti Europą nuo
komunizmo vergovės. Iš to tenka daryti neišvengiamą išvadą, jog
ir komunizmas, ir globalizmas išsiperėjo tame pačiame lizde.
Mūsų dienomis stebime mįslingą reiškinį pasaulinės
naftos kainos tapo tiesiog astronominės, jos viršija 50 dolerių
už barelį. Palyginimui priminsime, jog 2001 metais, AB Lietuvos
jūrų laivininkystė LISCO privatizacijos metu, buvo sakoma, jog
naftos kainoms pasiekus 25 doleriams už barelį, LISCO teks bankrutuoti.
Tuo metu naftos kaina buvo 18 20 dolerių. Tad kyla rimtas įtarimas,
jog Irako karas buvo tik gelbėjimosi ratas, numestas skęstančiam
Rusijos laivui: Rusija, dėl karo gavusi galimybę savo naftą pardavinėti
pelningai, galėjo atgaivinti savo ekonomiką, kaip kad mirtinas ligonis
atgyja nuo pasakiško gyvybės vandens. Rusija jau pradėjo savo iniciatyva
grąžinti paskolas užsienio valstybėms, ko komunizmo periodu jai
niekad nebuvo pavykę.
Galima daug diskutuoti, reikia ar nereikia leisti
Rusijai bankrutuoti. Galima daug kalbėti apie tai, kad Rusija turi
tapti demokratiška šalimi. Tačiau neabejotina viena Rusijoje sukauptas
pasaulinio viešpatavimo patyrimas sėkmingai išlaikė egzaminą, tas
patyrimas yra pripažintas, juo dar bus galima pasinaudoti. Jis yra
kertinis akmuo į globalizmo rytojaus rūmą.
Žlugus komunizmo sistemai, ją pakeisti atėjo globalizmas.
Iš esmės tai yra tas pats komunizmas, tik, galima sakyti, su žmogišku
veidu. Jo esmė yra nacionalinių valstybių panaikinimas, ekonomikos,
politikos valdymas iš vieningo pasaulinio centro, visuomenės nušalinimas
nuo valstybės valdymo. Visa tai jau regėjome socialistinio lagerio
laikais. V. Bražėnas sako, kad komunistas tai socialistas su revolveriu.
Sunku su tuo nesutikti. Tik kas mūsų laukia, kai komunizmas (socializmas)
atgims kaip globalizmas ar nebus mums peršamas to paties skonio
pyragas?
CFR teoretikai pirmajame etape rekomenduoja kurti
regioninius konglomeratus valstybių sąjungas. Taip būsią lengviau
sukurti naująją pasaulio santvarką. Netenka abejoti, kad Europos
Sąjunga kaip tik ir yra toks darinys, vienas pirmųjų globalizmo
kūdikių.
Gražiai piešiami tikslai negali ir neturi mūsų
apgauti. Mums siūloma laisvoji rinka ir jos privalumai, atrodytų,
turėtų išpirkti visus galimus nepatogumus. Tačiau kokie gi tie nepatogumai?
Tautų kalėjimo praktika, kurią esame išgyvenę, neturi užmigdyti
mūsų budrumo. Panaikinus nacionalinę valstybę, atsiranda ne tik
suverenių tautos galių delegavimas būsimam Centrui (ar prievartinis
jų atėmimas). Neišvengiamas to padarinys bus tautos degradacija.
Tai yra pasauliui jau gerai žinomas reiškinys. Priminsime, kad visoje
posovietinėje erdvėje, taip pat ir Lietuvoje, komunistinės okupacijos
ir vergovės pasekmės dar skaudžiai juntamos ir dar ilgai tautas
kankins. Vis dar neišnykęs nutautėjimo pavojus, žmogus pradeda atitrūkti
nuo savo gimtųjų šaknų, naikinamos tradicijos, miršta tautinė kultūra,
žmogus tampa intelektualiu padaru.
Palyginkime: sovietų okupantai prievarta vežė
į Sibirą, naikino tautinę kultūrą, tikėjimo naikinimas buvo valstybės
politika. Šiuolaikiniai pasaulio naujosios tvarkos kūrėjai siekia
primesti suliberalintą modelį mums siūlo teisę rinktis, tuo
tarpu iš tikrųjų sudaromos tokios sąlygos, kai mums paliekama tik
teisė nutautėti, išsisklaidant po pasaulį arba atskiedžiant savo
etnosą svetimšaliais.
Pažvelkime: Lietuvoje motinos žudo savo naujagimius,
kaimuose rengiamos degtinės gėrimo varžybos, kurios kartais baigiasi
tragiškai. Gabaus ir darbštaus jaunimo emigracija į užsienį tautą
dar labiau nusilpnino. Tautos degradacija yra jau toli pažengusi.
Ir neteko dėl to girdėti Lietuvos valdžios reakcijos...
Kiekvienam doram žmogui turėtų kelti pasipiktinimą
ta procedūra, pagal kurią Lietuva įstojo į Europos Sąjungą. Per
radiją, televiziją, spaudą buvo agituojama, kad visi būsime laimingi,
tik įstokime. O tiems, kurie matė tamsiąsias reiškinio puses, buvo
užčiauptos burnos, jiems buvo leista kalbėti labai nedaug. Naujoji
Europos Sąjungos Konstitucija Lietuvos Seimo buvo priimta jos neskaičius
balsavimas užsitęsė vos valandą su trupučiu.
Tuo tarpu sutarties dėl Konstitucijos Europai
projekte III-199 straipsnis skelbia: Ministrų Taryba priima Europos
sprendimus, kuriais išreiškiamas Sąjungos požiūris į tam tikrą geografinio
arba teminio pobūdžio dalyką. Valstybės narės užtikrina, kad jų
nacionalinė politika atitiktų Sąjungos pozicijas. Matome, jog Lietuvos
Vyriausybei (taip pat ir nė vienos kitos valstybės vyriausybei)
nepalikta jokių teisių pasipriešinti, jeigu jos žmonių interesai
atsidurs pavojuje. Turime teisę paklausti kaip ir kodėl už tokį
projektą balsavo Lietuvos Respublikos Seimas?!
Šiandien tik ir girdime, kad Prancūzijoje ir Olandijoje
pralaimėta, kad Europos Sąjungai atėjo vos ne pasaulio pabaiga.
Tačiau paklauskime savęs o kas gi iš tikrųjų atsitiko, ar yra
dėl ko graužtis? Lietuviai pasielgė kaip avių banda, kuriai vis
vien, kur ją gena į ganyklą ar į skerdyklą. O prancūzai ir olandai
parodė, kad jų botagu į tvartą taip pigiai nesuvarysi. Prancūzijoje
ir Olandijoje žmonės aiškinosi, kas jų laukia naujoje Sąjungoje,
ir rado, jog naujosios tvarkos trūkumai persveria privalumus.
Didžiausią pavojų tautų laisvei kelia žiniasklaidos
pajungimas globalistų interesams. V.Bražėnas savo knygoje Po dvylika
vėliavų pateikia Dž. Kenedžio administracijos Valstybės departamento
pasekretoriaus Dž.V.Bolo atviravimus: Komunizmas niekad neminėtinas
kaip priešas. Ir pagaliau šis kraštas nesiekia pergalės šaltajame
kare, JAV jokiomis aplinkybėmis neturėtų vadinti komunistinės taktikos
brutalia ar naudoti žodį vergija kalbant apie komunistų užimtus
kraštus. V. Bražėnas pateikia ir kitą daugiau negu keistą vieno
Kambodžos revoliucinio lyderio pareiškimą JAV spaudoje, kur jis
apgailestauja, kad raudoniesiems khmerams įvesti tvarką toje šalyje
esą sukliudė pasaulio laisvoji spauda, per anksti paskelbusi apie
masines žudynes. Piktadarių nejaudina šiurpių nusikaltimų vaizdas,
tik jiems atsiranda psichologinis diskomfortas, kai apie juos sužino
pernelyg daug žmonių. Tad suprantama, jog ir globalistams būtų kur
kas patogiau, jeigu jų tikrieji naujosios pasaulio santvarkos tikslai
niekam nebūtų žinomi.
Labai didelį įtarimą kelia ir kita aplinkybė
Europos visuomenei pateikta ratifikuoti ne Europos Konstitucija,
o tik sutartis dėl Konstitucijos Europai. Tai didžiulis dokumentas,
kuriame reglamentuojama išties daug svarbių nuostatų.
Prisiminkime, kaip atkakliai buvo kovojama, kad
iš Europos Konstitucijos būtų išbrauktas teiginys, kad būsimoji
Europos Sąjunga vadovaujasi krikščioniškosiomis vertybėmis. Prisiminkime,
kaip atkakliai buvo kovojama su tikėjimu Sovietų Sąjungoje, ir pamatysime,
jog ir tada, ir dabar mūsų ateities architektai yra tie patys. Tad
ir ateityje neabejokime, kad, pamaitinti gražiais pažadais, tais
pažadais sotūs ir tebūsime, o išdrįsę pasipriešinti, apsižiūrėsime,
jog protesto laikas jau negrįžtamai praėjęs.
Be abejo, jeigu prancūzai būtų pasakę ne naujajai
Konstitucijai dėl to, kad iš jos pašalintas teiginys dėl krikščioniškųjų
vertybių, mums būtų kur kas ramiau, nes dabar naujosios pasaulio
tvarkos architektai neabejotinai ras naują būdą, kaip apgauti prancūzus,
kad jie pasakytų taip. Tačiau televizijos reportaže iš Olandijos
referendumo dieną jauna moteris atvirai pareiškė, jog jai nepriimtina
tokia Konstitucija, kurioje nėra Dievo vardo. Sutarties projekte
dėl Konstitucijos Europai II-22 straipsnis skelbia: Sąjunga gerbia
kultūrų, religijų ir kalbų įvairovę. Kaip matyti, religijai skiriamas
tik vartojamo daikto vaidmuo. Liūdna!
Mes suprantame, jog tie, kurie buvo priversti
padaryti žingsnį atgal, gerai pamąstys, kaip kitu ėjimu padaryti
du žingsnius pirmyn. Tačiau matome ir kitką ne viską gali tamsiosios
jėgos. Yra dar ir Dievo valia.
Viena yra aišku: jeigu kas nors savo tikslo siekia
abejotinais metodais, apgaule stengiasi palenkti mūsų valią, negalima
į viską numoti ranka ir skubintis patikėti gražiais žodžiais. Tik
dorų darbų kelias tiesus. Dar ne kartą mums bus siekiama įteigti,
kokia gera ta naujoji pasaulio santvarka be jokių vyriausybių,
be jokių teisių, už mus bus viskas nuspręsta, viskas mūsų labui
bus padaryta, mums teliks skaniai valgyti ir šlaistytis po prašmatnias
parduotuves.
Kodėl Ezavas Jokūbui už lęšienės dubenį pardavė
savo pirmgimystės teisę? Todėl, kad buvo praalkęs ir alkio jausmas
nustelbė proto balsą.
Tai, kas įvyko, labai pagirtina. Nes negalima
leisti, kad tūkstantmetės žmonijos tradicijos būtų be jokio sąžinės
graužimo paaukotos abejotiniems ar, tuo labiau, beprotiškiems pasaulinio
viešpatavimo planams. Žmonija jau pakankamai prisikentėjo, milijonais
lavonų nuklodama pasaulio užkariautojų kelius. O tai, kad mums siūloma
kentėti ne fizines kūno, o dvasines kančias, nieko negali paguosti.
Žmogus nėra pasaulio pilietis, jis visada liks savo šalies piliečiu,
savo tautos nariu. Naujoji vergija mums siūloma labai gudriai
mes pradedame jos geisti, mums padeda save apgauti, įtikinant, kad
viskas daroma mūsų labui. Ir mes lengvai tuo patikime, pamiršdami,
kad nemokamai duodamas tik jaukas pelėkautuose.
© 2005 "XXI amžius"
|