Reklamos ir realybė
Neseniai paskelbta, kad probiotiniai jogurtai Actimel ir Activia, ilgai ir plačiai reklamuoti kaip stiprinantys imunitetą ir gerinantys virškinimą, visiškai nėra tokie. Milijonai žmonių visame pasaulyje, raginti vartoti šiuos Prancūzijos pieno pramonės milžinės Danone produktus sveikatai gerinti, sužinojo, kad jokio teigiamo poveikio šiuo požiūriu jie nedaro. |
Rinkimų vingiai
Giedrius Grabauskas-Karoblis
Gegužės 17 dieną, sekmadienį, vyks prezidento rinkimų pirmasis turas. Rinkimų kampanijos eiga ir agitacija buvo gana blanki, nyki. Pilki debatai, pernelyg griežti reklamos apribojimai padarė meškos paslaugą šią prezidentinę rinkimų kampaniją prisiminsime kaip itin vangią. Apžvalgininkas Virgis Valentinavičius taikliai pastebėjo kai kuriuos rinkimų kampanijos paradoksus: Oficialiai leidžiamai vaizdingai agitacijai, kaip kokiam kiaulių gripui, uždėtas oficialių rinkimų stendų karantinas. Neestetiškas tas karantinas toks Raudonasis kampelis po atviru dangumi, kur vyrauja faneros, kartono stilistika bei degtukų dėžučių dailininkų darbo kandidatų portretai. Turėjo būti partijų finansų kontrolė ir juodųjų buhalterijų saulėlydis išėjo rinkimų išvarymas iš viešojo gyvenimo. Sunku patikėti, kad atsitiktinai. Užuot kontroliavus partijų pinigų srautus, vienas po kito uždaromi oficialūs langai, per kuriuos partijos bei kandidatai galėjo parodyti savo veidus ir leisti tam oficialiai gautus pinigus. Vadinasi, rodysis kitur, leis neoficialius pinigus.
|