Kovojama dėl galios, o ne dėl religijos
Vilius Bražėnas
Radikaliesiems arabams islamo tikėjimas ir pranašo
Mahometo garbė terūpi tiek, kiek bolševikams rūpėjo darbininkų ir
valstiečių gerovė. Skirtumas tas, kad tada bolševikai tik svajojo
apie pasaulinę valdžią ateityje, o Mahometo imperija į tai tiesia
ranką dabar, per dvasiškai sugniužusios Vakarų dvasinės kultūros,
atrodo, bejėgiu tapusį kūną. Matome senos patarlės: Ant palinkusio
karklo visos ožkos lipa išsipildymą pasauliniu mastu. Arabų radikalai
skuba, kol Vakarų žmonės dar tebemiega saldžiu dvasiniu tingumo
miegu materialistinėje nirvanoje. Kol nepastebi globalinių dramblių,
ateinančių iš Rytų, iš Vakarų, o dabar jau ir iš bruzdančių Vidurinių
Rytų. Lietuvoje žmonės, net gerai suvokiantieji pasaulinę padėtį,
vengia kalbėti apie globalizmą apie pasaulinės diktatūros kūrimą.
Keista tyla. Juk jau 2001 metų gruodį Kaune įvyko
konferencija tema Globalizacija: lietuvių tauta šiandien ir rytoj.
Yra net 19 konferencijos pranešimų talpinąs serijos Lietuvių tauta
ir pasaulis trečias numeris. Konferencijos įžanginėje kalboje Globalizmas
be priedangų, tarp kitko, jau tada įspėjau: Mahometo imperijai
atstatyti ir likusiam pasauliui ją primesti musulmonų globalistai
valdžios siekia teroru saviesiems ir terorizmu svetimiesiems. Apie
arabų globalistinius užmojus po to esu ne kartą rašęs mūsų spaudoje.
Tačiau gal net daugiau už rašiusįjį apie tai žiną bei žinoti privalą
tyli.
Tad kyla keletas klausimų ir idėjų.
Vis kalbama apie civilizacijų karą, nors aišku,
jog tai kultūrų susirėmimas. Jei tai būtų senų civilizacijų karas,
arabai teroristai būtų bandę Niujorko bokštus versti kupranugariais.
Na, gal dar drambliais. Vietoj jų, jie naudojo modernios civilizacijos
priemones keleivinius lėktuvus.
Jeigu teroristo bomba, nupaišyta kaip Mahometo
turbanas, sukėlė tokio masto pasipiktinimą dėl religijos įžeidimo,
kodėl tam įsižeidimui įsiliepsnoti reikėjo net pusmečio? Šaržai
danų laikraštyje buvo paskelbti 2005 metų rugsėjį. Matyt, Iranas
ar Maskva, o gal abu drauge ne tuoj pat susiprotėjo jiems pakišta
proga nukreipti dėmesį nuo atominių bombų ir dujų terorizmo. Ir
pasaulinio chaoso riaušių nesuorganizuosi per vieną mėnesį.
O nuo krikščionybės atsiribojusiai (net Konstitucijoje!)
ES ir seniems nariams, net komunizmą kaip tokį pasmerkti negalinčiai
senai Europai, pripratusiai prie krikščionių tylos jų įžeidimų
atvejais, islamistų reakcija buvo netikėta. Kosmopolitų pripratinti
pirmiausia kaltinti save vakariečiai nekreipia dėmesio į tai, kad
kai kurie radikalai dvasininkai, kurie esą prieš paveikslus apskritai,
platina šlykščius Pranašą įžeidžiančius piešinius, pačių radikalų
sukurtus. Pamirštama ir galimybė, kad už to stovi ir pavydas Vakarams
už gerovę, sukurtą su nepaniekintų moterų pagalba, ko negali pasiekti
arabai, palapinėmis apvilkę pusę gyventojų.
Matyt, ir arabų globalinio terorizmo organizatoriams
teroristinėje Irano valstybės vadovybėje nerūpi nei religija, nei
Irano skurdžiai: radikalai vadai stato ne duonos kepyklas, ne islamo
mečetes, o atominių ginklų gamyklas. Dabartinis Irano prezidentas
dalyvavo įsiveržime į JAV ambasadą ir ambasados personalo paniekinime.
Taip buvo sutryptas vienas seniausių tarptautinių santykių principas,
kurio buvo laikomasi net barbarų laikais: užsienio pasiuntiniams
suteikiamas saugumas nuo smurto. Tad ko šiandien galima tikėtis
iš tokio Irano, dargi su atomine bomba?
Aišku, nevalia įžeidinėti kitas tautas, kitas
kultūras, ypač kitų žmonių tikėjimą. Sutinku su man pareikšta nuomone,
kad, jei kalbėtųsi tikri musulmonai su tikrais krikščionimis, lengvai
susikalbėtų. Deja, Europos aukštybėse yra praskydęs krikščioniškas
oras, o visokie pasaulinės valdžios siekią globalistai yra materializmo,
bet ne tikėjimo apaštalai.
Tad stovime prieš labai rimtus pasaulį, tad ir
mūsų tautą, paliesti galinčius kažkieno sprendimus. Mums, kad ir
ko lauktume ar tikėtumėmės, svarbiausia privalu nedelsiant kelti
ir stiprinti tautinę dvasią, patriotizmą pagal ketvirtąjį Dievo
Įsakymą ir grįžti prie mūsų tėvų tikėjimo šviesos, kuri pasauliui
šviestų iš Marijos žemės.
Tai uždeda didelę naštą visai patriotinei inteligentijai,
o ypač dvasininkams.
© 2006 XXI amžius
|