Mitai ir tikrovė apie Lietuvą supantį pasaulį
Vilius Bražėnas
Kad lietuviai gali paveikti Lietuvą supantį pasaulį,
įrodė partizaninis karas ir Kovo 11-osios bei Sausio 13-osios įvykiai.
Kad mus supantis pasaulis, net tolimas, paveikia Lietuvos likimą,
aiškiausiai įrodė Molotovo Ribentropo paktas ir Jaltos sutartis.
Vadinasi, bet kuriuo atveju turime stiprėti, ypač dvasiškai, suprasti
pasaulio aplinką, kad galėtume priešintis kitų įtakai.
Rytdienos oro spėjimai būtų nepatikimi, jei pranešėjai
spėtų tik pradarę langą, pažiūrėdami, ar lauke lyja, ar giedra,
nesirūpindami, kokie ciklonai kaupiasi tolumoje. Tas pat su vidaus
ir užsienio politikos planavimu.
Aplinkos supratimui ypač gali pakenkti įsigalėję
mitai. Manau, teisingi yra tie, kurie teigia, jog mažiau žalos padaro
nežinojimas, negu žinojimas to, ko nėra. Kartą girdėjau žmogaus,
lankiusio psichiatrijos ligoninėje draugą gydytoją, nuotykį. Draugams
besikalbant, lankytojas pastebėjo praeinantį seną pažįstamą. Ką
jis čia daro? klausia lankytojas. Gydytojas paaiškina, jog tai
vienas iš pacientų, kuris nežino, kas jis yra. Į lankytojo patikinimą,
kad jam, kaip buvusiam paciento bičiuliui, klasės draugui, turėtų
būti lengva priminti tapatybę, gydytojas sutiko, bet pridūrė: Tačiau
pirmiausia turėsi jį įtikinti, kad jis nėra Napoleonas Bonapartas.
Tad pirmiausia reikėtų atsikratyti mus nuo tikrovę
atribojančių mitų. Vieną didžiausių sąmyšių diskusijose, manau,
sukelia keistas, lyg tyčia sukurtas demokratijos mitas. Ypač jis
kenksmingas tuo, kad tą terminą kiekvienas kitaip supranta ir kitaip
pristato. Mes žodį demokratija vartojame užuot sakę savivalda,
laisvė, laisvės sistema, laisvas kraštas. Svarbiausia, kad
vargu ar kas žino bent vieną demokratinę valstybę, kur dauguma
turi absoliučią, niekuo nevaržomą daugumos savivalės galią. Yra
įvairių tipų respublikų konstitucinių monarchijų, oligarchijų,
diktatūrų, gal net anarchijų, bet ne demokratijų.
Dėl Niurnbergo teismo vyrauja mitas, kad naciai
yra dešinieji. Kiekvienas savos tautos garbės gynimas ar pasipriešinimas
nutautinimui gali būti traktuojamas nacionalizmu, dešinumu, kas
tuoj pat kvepia nacizmu. Tačiau bet koks socializmas yra kairus.
Tad ir nacizmas Nacionalinė socialistinė darbo partija yra socialistinė
kairė, kaip ir internacionalinis socializmas komunizmas. Liaukimės
baiminęsi skelbtis esą tautine valstybe ir kelkime aukštyn savo
trispalvę, neprimesdami jos kitoms valstybėms.
Pasižvalgius Lietuvos Respublikos horizontuose,
tik tyčia užsimerkus sunku nepastebėti globalizmo naujos pasaulio
santvarkos bei valstybes ir tautas į vieną gardą suvarančios pasaulinės
vyriausybės kūrimo reiškinių. Kažkodėl Lietuvoje politikų ir žiniasklaidininkų,
atrodo, vengiama net paminėti žodį globalizmas, nors nevengiama
kalbėti apie globalizaciją neprievartinį, nuo seno vykstantį
kultūros ir technologijos sklidimo procesą.
Prisipažinsiu, kad, net atsidūręs informacijos
šaltiniais pertekusiose JAV, ilgai klaidžiojau politinių mitų miglose.
Maniau žinąs daug ką, ko nėra, ir todėl bandymas ką nors teigiamo
nuveikti Lietuvos laisvės bylai dažnai buvo lyg gaudymas juodo katino
tamsiame kambaryje.
Gal kenksmingiausi, nuo veiklios politikos JAV
antikomunistinę įvairių tautų išeiviją į šunkelius nuvedantys mitai
buvo teigimas, kad Sovietų Sąjungai palankią ir laisvei, net pačioms
JAV, kenksmingą politiką įtaigauja ir net vykdo naivuoliai bei
kvailiai. Pasirodo, jog jau prezidento Ruzvelto laikais buvęs
karo ministras Foresteris buvo pasakęs: Pastovumas (veikloje) nėra
kvailumo požymis. Jei derybose su rusais reikalus sujaukę mūsų diplomatai
būtų kvaili, bent kartą padarytų klaidą mūsų naudai. Vakarų kvailumo
mitas klesti ir Lietuvoje.
Pradengus vieno žymaus ir įtakingo globalisto
istoriko paslapties šydą norintiems žinoti tiesą tikrovė pasirodė
aiškioje šviesoje. Iki tol buvo suprantama, kad kažkas ne taip.
Tačiau buvo galvosūkis kas, kodėl ir kaip visa ne taip daro.
1966 metais pasirodė JAV elito nario istoriko
Kerolo Kviglio (Carroll Quigley) knyga Tragedija ir viltis (Tragedy
and Hope). Joje globalistų privačiam klubui Council on Foreign
Relations (CFR) priklausąs istorikas 90 puslapių skyrė pasigyrimams,
kaip pasaulio valdžią kuriantis JAV užsienio politikos elitas sugeba
panaudoti JAV vyriausybę ir iždą naujai pasaulio santvarkai įsteigti.
Jis net pasišaipė, kad JAV dešinieji manė, jog visa tai daro komunistai.
Tačiau gal daugiausia pasako ne tiek knyga, kiek
jos likimas. Kai dešinieji užtiko tuos 90 puslapių apie CFR ir paskelbė
viešumai, knyga staiga dingo iš knygynų ir bibliotekų. 15 dolerių
vertės knygos nebegalėjai nusipirkti net už 150 dolerių. Skaitytojams
reikalaujant, autorius paprašė leidyklos išleisti antrą laidą. Pagaliau
prestižinė JAV leidykla prisipažino sunaikinusi knygos plokštes.
Autorius pareiškė: Turbūt per daug pasakiau. Jis nesigynė pritariąs
vienos pasaulio santvarkos idėjai, tik manąs, kad CFR turėtų savo
siekiais didžiuotis, o ne slėpti juos. Tačiau mažai kas žino net
tai, jog CFR egzistuoja.
Nežinojimas yra daugelio klaidų pradžia. Kada
tik bandydavau sužinoti mano kalbų JAV klausytojų nuomonę, kuris
žurnalas yra įtakingiausias, dauguma pasisakydavo už Time. Tačiau
yra žurnalas, kuris reklamuojasi žurnalo Time pareiškimu, kad
jis (Foreign Affairs) yra pats įtakingiausias spaudos leidinys.
Ir tik gal vienas iš tūkstančio amerikiečių yra apie jį girdėjęs.
Dar mažiau apie jį žino Lietuvoje. O jame tilpo straipsnis, kuriame
buvo aiškinta, kodėl Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse valdžioje sėdi
tie patys, kurie sėdėjo okupaciniais metais: Vakarų diplomatai bijojo
nacionalizmo laisvę atgavusiose tautose, todėl protegavo kairiuosius.
Kodėl tas žurnalas yra pats įtakingiausias (neapsiribojantis
tik JAV), paaiškėja patyrus, kad jį leidžia pasaulinio globalizmo
priedangos klubas CFR. Jų sąjungininkus, Trišalės komisijos narius
europiečius, rasime Europos Sąjungos vadovų ir varovų eilėse.
Laimė, yra daug autoritetų, kurie baiminasi pasaulinės
valdžios. Popiežius Benediktas XV jau 1920 metais, matyt pastebėjo
pastangas sukurti pasaulio vyriausybę. Jis įspėjo: Pasaulio valdžios
atėjimo ilgisi visi blogiausi ir iškrypėliški elementai. Tokia valstybė
(
) panaikintų visus tautinius lojalumus. Joje nebūtų pripažįstamas
joks tėvo autoritetas jo vaikams ar Dievo viršenybė žmonių visuomenei.
Jei tokios idėjos bus įgyvendintos, tai neišvengiamai seks dar neregėtas
teroro viešpatavimas.
Knygoje apie popiežių Joną Paulių II Vatikano
istorikas M.Martinas apie Popiežiaus priešinimąsi pasaulio nudvasinimui
rašo: Jis žino, kad didžiausia dieviška bausmė būtų tik balzamas,
palyginti su nežmoniškumu ir beširdiškumu, su tokia bedieviška visuomene,
kurią sugebėtų sukurti arba lenininis marksizmas, arba demokratinis
kapitalizmas. Atseit jis buvo ir prieš Rytų, ir prieš Vakarų globalizmą.
Dabar gi komunistai ir kiti raudonieji demonstruoja, triukšmauja
tik prieš Vakarų kapitalistinį globalizmą.
Mąstant apie Lietuvą supantį pasaulį ir apie globalizmo
pavojų tautai nederėtų pamiršti, kad Rusija dar prieš bolševizmą,
matyt, buvo apsikrėtusi globalizmo virusu. Ko gero, imperializmas,
ramstomas panslavizmo ideologija, plėtė Rusiją į visas puses. Juk
1799 metais generolas Suvorovas su rusų armija peržengė Alpes ir
Italijoje kariavo su prancūzais.
Iš globalistų, tiesiogiai įtaigaujančių lietuvių
pažiūras į pasaulį, turbūt geriausiai čia žinomi yra savais (ir
dar kitais) pinigais veikiąs Dž.Sorošas ir Rokfelerio pinigais samdomu
protu veikiąs Zbigis Bžezžinskis. Anot patarlės: Vienas kala,
kitas zalatina (paauksuoja V.B.). Lietuviams, branginantiems
nepriklausomybę ir laisvę, turi būti nepriimtina jokia pasaulinė
valdžia. Jos skonį mūsų tauta patyrė priversta gyventi pasaulinės
valdžios miniatiūroje Sovietų Sąjungoje.
Naujos pasaulio santvarkos kūrėjai, tarp kitų
masalų atsisakyti laisvės, žada sukurti rojų žemėje. Tą patį 1917
metais bolševikai žadėjo rusams. Ir ne vien rusai patyrė to rojaus
vaisius. Tai primena girdėtą amerikiečių vaizdingą SSRS ekonomikos
vertinimą. Adomas ir Ieva turėjo būti rusai. Abu turėjo tik vieną
obuolį ir du klevo lapus, bet tą vietą vadino rojumi.
Ne vien popiežiai priešinasi pasaulio tironijos
kūrimui. Žymiausias JAV dešinysis (Respublikonų kandidatas į JAV
prezidentus 1964 metais) senatorius B.Goldvoteris panašiai apibūdino
CFR sukurtos tarptautinės CFR sesutės Trišalės JAV, Japonijos
ir Europos komisijos (Trilateral Commission) pavojų: Mano supratimu,
Trišalė komisija atstovauja gudriai suderintoms pastangoms užgrobti
kontrolę ir įsitvirtinti keturiuose galios centruose politiniame,
finansiniame, intelektualiniame ir bažnytiniame. 1979 metais jis
visai nedviprasmiškai įspėja: Laisvei, dvasinei, politinei, ekonominei
neskiriama jokios svarbos Trilateristų kuriamame kitame šimtmetyje.
Vadinasi, šiame šimtmetyje.
Tad globalistų materialistinis amoralumas ir pasaulinės
galios siekimas bet kokia kaina padeda suprasti kitaip nesuprantamus
šios eros įvykius. Paaiškėja, kodėl Raudonajai armijai buvo užleistas
Berlynas ir beveik pusė Europos. Paaiškėja, kodėl 1943 metų pavasarį
nebuvo priimta antinacinių sąmokslininkų siūlyta Vokietijos kapituliacija
Vakarams. Pasidaro suprantama Jalta ir raginimas Lietuvai ir Ukrainai
neskubėti su nepriklausomybe. Nebestebina ir Šrioderio-Putino paktas,
kaip ir daugybė kitų keistų politinių ėjimų.
Sugriuvo komunistų, nacių pasauliniai planai,
kaip sugriuvo Aleksandro Didžiojo, Cezario ir kitų svajonės. Ką
žmogus planuoja, žmonės, jų tautos gali sustabdyti. Tik reikia atsikratyti
mitų ir pažinti tikrovę. Tikiuosi, šie klausimai dar nesusidūrusiems
padės įžvelgti tikrovę ir nukreips į veiklą, garantuojančią laisvę
mūsų vaikams ir vaikaičiams.
Siūlau pradėti nuo mūsų tautos kovos dvasios ir
patriotizmo pakėlimo.
Pagal balandžio 13 dieną Lietuvos mokslų
akademijos didžiojoje salėje skaitytą pranešimą
© 2006 XXI amžius
|