Tautiškumo naikinimas ir mūsų pasipriešinimas
Vilius BRAŽĖNAS
Akivaizdu, jog šios Tarptautinės mokslinės teoretinės-praktinės
konferencijos Tautinio tapatumo išsaugojimas Europos Sąjungoje
organizatoriai ir pranešėjai nevengia pakelti akių nuo savų mokslinių
darbų ir pažvelgti, kas vyksta pasaulyje. Tad Tiesos laimėjimo siekiančiam
publicistui dalyvauti tokiame renginyje yra ne tik didi garbė, bet
ir padrąsinantis malonumas. Man yra tekę susidurti su intelektualais,
kurie yra abejingi viskam, kas vyksta aplinkui.
Šiandien ant Europos Sąjungos (ES) mokslininkų
šešėlį meta su žmonių patriotizmą Tėvynės meilę žudančio globalizmo
kardais rankoje atžygiuojantys Briuselio supervalstybės eurokratai.
Nėra abejonės, kad prieš sąžiningus krikščionis, kitatikius ir gal
net prieš tikėjimo neišpažįstančius inteligentus stovi kietos kovos
būtinumo vizija.
Visi net esame klaidinami, bandant per pavadinimus
suplakti į vieną du skirtingus dalykus globalizmą ir globalizaciją.
Globalizmas pridengė labai aiškų pavadinimą: pasaulinės valdžios
kūrimą, priverstinį kosmopolitizmą. O daug gera nešantis, nesustabdomas,
amžiais vykstantis pasirinktinis kultūros ir technologijos sklidimas
pavadintas globalizacija, globalizmą padarant irgi neva nesustabdomą.
Kinų filosofas ir strategas Sun Tsu kovotojams
seniai yra pataręs pažinti priešą ir pažinti save. Pažvelgę į savas
gretas ne visur matome malonų vaizdą. Karai pakirto gyvybės vertę.
Intelektualų atsiribojimas nuo visuomenės pilietinio švietimo ir
nuo Europai tradicinės krikščioniškos dvasios gynimo leido įsišaknyti
įvairios kilmės materializmui ir kosmopolitizmui. Daug kas painioja
partiškumą (dalyvavimą politinėje partijoje) su kiekvienam piliečiui
privaloma politika, ir tuo atsiriboja nuo kovos už Tiesą. Tautos
moralės reikalai, ypač jaunimo auklėjimas, daug kur užleistas Antikristo
legionieriams. Į mokyklų programas skverbiasi JTO švietimo ministerija,
vadinama UNESCO, garbindama planetą.
Dažnai teisinamasi, kad karo ir okupaciniais metais
priešas buvo aiškus, ko nebėra dabar. Netiesa. Priešas ir dabar
aiškus, žinomos jo organizacijos, jų vadai, jų veiklos metodai bei
siekiai. Reikia tik paieškoti informacijos, už ką dar nesame baudžiami.
Greit paaiškėtų, kad modernųjį globalizmą 1919 metais suorganizavo
(apie Apvalųjį stalą) Anglijos ir JAV politikai, angliškai kalbantieji
intelektualai ir milijonieriai. Tik jau ne Vatikanas ir ne žydai,
į ką bandoma nukreipti dėmesį. Žinoma, visur buvo svajotojų valdyti
pasaulį, gal ir tarp lietuvių.
Ar nepakankamai savo planus išdavė Vakarų globalistų
numylėtinis Michailas Gorbačiovas 2000 metais kalbėdamas Londone
ir pavadindamas ES Nauju europiniu sovietu? Jau 1920 metais Popiežius
Benediktas XV pastebėjo: Pasaulio valdžios atėjimo ilgisi visi
blogiausi ir iškrypėliški elementai. Tokia valstybė (
) panaikintų
visus tautinius lojalumus. Joje nebūtų pripažįstamas joks tėvo autoritetas
savo vaikams ar Dievo viršenybė žmonių visuomenei. Jei tokios idėjos
bus įgyvendintos, tai neišvengiamai atsiras dar neregėtas teroro
viešpatavimas. Tai tik vienas iš žinomų tokio lygio autoritetų
pasisakymų.
Deja, per mažai yra žinoma ir apie tylų, bet destruktyvų,
žmonių galvoseną pamažu keičiantį procesą gramšizmą, įsiskverbiantį
net į religiją. Tai Antonio Groncio pateiktas metodas infiltruoti
marksizmą per kultūrą. Vatikano istorikas rašytojas Malachis Martinas
knygoje apie popiežių Joną Paulių II (Keys of This Blood) teigia,
jog šis italas komunistas esąs pavojingesnis už Leniną, kuris klaidingai
manęs, jog marksizmą galima žmonijai primesti prievarta.
Kadangi publicistui nėra privaloma mokslinė metodologija
ir daug kitų suvaržymų, galiu laisviau pažvelgti ir į daugeliui
šventa karve tapusią ES.
Praėjusių metų vasarį Kremliaus Gulago kankinys,
pasaulyje žinomas rezistentas Vladimiras Bukovskis pasakė kalbą
Briuselyje. Brussels Journal redaktorius vedamajame paskelbė,
jog V.Bukovskis įspėjęs, kad ES atstovauja totalitarinei vizijai,
prieš kurią jis kovojo Rusijoje: V.Bukovskis ES pavadino pabaisa
(monster), kuri turi būti sunaikinta, kol ji visiškai neišsivystė
į totalitarinę valstybę. Esą jis 1992 metais matęs slaptus apie
ES steigimą sovietų dokumentus, tad turįs mintyse planus ir struktūras,
vedančias į tautų sunaikinimą, ko buvo siekiama Sovietų Sąjungoje.
Du anglai žurnalistai, Christoferis Bukeris ir
Ričardas Nortas, remdamiesi žurnalistiniu tyrimu ES, 2003 metais
paskelbė leidinį Didžioji apgaulė: slapta ES istorija (The Great
Deception: The Secret History of the European Union). ES sukūrimą
Europos valstybių nepriklausomybių ir žmonių laisvių sąskaiton autoriai
vadina lėtai slenkančiu sensacingiausiu perversmu istorijoje.
Esą ES kūrėjai, pasinaudoję Belgijos ministro pirmininko Paulo Henrio
Spaak patarimu pristatyti ES tik kaip prekybos užtvarų griovėją,
kaip bendrą rinką, o ne politinę sąjungą.
Kai kurie tarptautinių ryšių žinovai teigia, kad
1957 metais Romos sutartis buvo paremta klaidinimu, pavadinant
ją sutartimi. Sutartis nepažeidžia ją pasirašiusių valstybių suvereniteto
nei sienų apsaugos teisių, nei tų valstybių piliečių apsisprendimo
laisvės, kaip tai padaryta Romos sutartyje. Vėliau tai išsivystė
į ES Konstituciją.
Apie ES svajojo ir Hitleris, ir Stalinas. Bet
jau 1917 metais L.Trockis kalbėjęs apie proletariato atkurtą Europą.
Anot dr. Algimanto Liekio, ir Leninas buvo parengęs programą, kaip
JAV pavyzdžiu sukurti Jungtines Europos valstijas. Įsidėmėtina,
kad šiandien JAV patriotai antiglobalistai kovoja prieš globalistų
planus pagal ES pavyzdį sulieti Amerikos žemyno valstybes į
Amerikos Sąjungą.
Nuo bolševikų neatsiliko ir Vakarai. 1947 metais
Harvarde (JAV) pasakytoje kalboje Dž.K.Maršalas pristatė Europos
rekonstrukcijos planą kaip būsimą Europos Sąjungą. O V.Čerčilis
1948 metais sušaukė Hagoje Europos Kongresą, kurio rezoliucija
Nr.7 be užuolankų skelbė: Europos suvienijimas turi būti suprastas
kaip svarbiausias pasaulio suvienijimo žingsnis.
Yra politologų ir žurnalistų, kurie skundžiasi,
jog esą sunku rasti aiškių skirtumų tarp kairės ir dešinės tradicinių
partijų. Tačiau kai kurie JAV politologai jau seniai teigia, jog
dabar varžybos vyksta ne tarp kairės ir dešinės, o tarp globalizmo
ir nacionalizmo. Laimei, matome, kad daug kur nacionalizmas neslūgsta,
o kyla.
Vykstančios ES krizės rodo, jog dar nepadėtas
taškas ant supervalstybinės diktatūriškos ES architektų vizijos.
Todėl ypač SSRS supervalstybės tironiją išgyvenusios ES narės
turėtų skatinti ES tautas identiteto gelbėjimo veiklą pradėti nuo
ES grąžinimo į jos pradinę, kandidatams pristatytą kaip tautų solidarumo
sandorą, laisvos prekybos sandorą ant tvirtų dvasinių pamatų,
bet atsikratančią gresiančio Briuselio diktato. Jeigu be kovos atsisakysime
Nepriklausomybės ir (per tai neišvengiamai) tautinio identiteto,
įstumsime tautiškumą, kurį bandoma sutapatinti su nacizmu, į pasaulio
piliečių mėsmalę, Europos ateities tautos jų likučiai mūsų
kartą, ypač jos elitą, galės apkaltinti Tėvynės išdavimu. Ateities
kartoms būtų siaubinga gyventi religiniai, dvasiniai, kultūriniai
pilkame pasaulyje, apgyvendintame pilkų asmenybių.
Dvasiniame kovos už tautiškumą fronte tenka gintis
dvasiniais ginklais įvairiuose kovos frontuose: jaunimo auklėjime,
žiniasklaidoje, politiniame švietime, politiniais parapijų komitetais
tautos moralei kelti. Džiugu, kad popiežius Benediktas XVI nedviprasmiškai
nurodė intelektualams ir inteligentams pareigą įsitraukti į politiką.
Tai padarys ES atsparią ir Rytų, ir Vakarų, ir islamu prisidengiančiam,
mahometiškam globalizmui. Manytina, kad Popiežius turėjo mintyse
ir katalikų dvasininkų pareigą pažadinti pasauliečius kovai už ketvirtuoju
Dievo įsakymu Gerbk savo tėvą ir motiną privalomą patriotizmą.
Juk tauta yra šeimos praplėtimas. Sunaikinus tautą, ateitų eilė
ir šeimai. Jau dabar ji yra įnirtingai ardoma.
Popiežiaus ir savos sąžinės paraginti krikščionybės
gėrio riteriai, susibūrę į dvasinio fronto kovos vienetus, lengvai
išstums tautų ir tikėjimo žudikus iš visuomeninių ir politinių apkasų.
Tačiau tai pavyks, jei virš jų plevėsuos Kryžiaus vėliava ir kitų
vėliavų bei kitų tautų nežeminančios nacionalinės vėliavos.
Negalima pamiršti Stalino recepto, skirto visiems
tautų žudikams: Jei sugebėsime sunaikinti bent vienos kartos tautinę
savigarbą ir patriotizmą, būsime nužudę tautą. Tai ir rodo mums,
už ką kovoti.
Tad metas ant krikščionybės pamatų Europą sukūrusių
tautų žmonėms įsitraukti į lemiamą kovą už laisvą žmonijos ateitį
per laisvą ES. Tikiu, jog ši tikrai nekasdienė konferencija paskatins
bent kelių tautų dvasinės kovos arenon įžengti joje dar nematytiems
talentams. Kiekvienas patriotas yra reikalingas bėgti šios kartos
estafetėje už gėrio pergalę Viešpaties Olimpiadoje. Mūsų visų pareiga
užtikrinti, kad ši karta garbingai perduotų estafetės lazdelę
kitai kartai. Viešpats gal neklaus mūsų, ar tau pavyko?, bet tikriausiai
klaus, ar bandei?. Yra įmanoma turėti dvasiniai stiprią Europos
Sąjungą, kurioje išliks ir krikščionybė, ir krikščioniškas nacionalizmas,
atsparus bet kokiam mums gresiančiam neišvengiamai tironiškam globalizmui.
Kalba, pasakyta 2006 m. lapkričio 10-11
d. VDU Katalikų teologijos fakultete vykusioje tarptautinėje konferencijoje
Tautinio tapatumo išsaugojimas Europos Sąjungoje.
© 2006 XXI amžius
|