Homofobija
Dr. Rūta GAJAUSKAITĖ,
kriminologė
Baimė
Homofobas išvertus lietuviškai būtų bailys:
žmogus (homo) ir baimė (fobija). O homofobija bailumas. Žodis
kaip ir kiti skausmas, kančia, siaubas, - niekuo nesiskiria
nuo kitų žodžių. Baimė reiškia normalų žmogaus jausmą, kuris jį
saugo nuo nežinomų pasekmių. Bailys būtų labai atsargaus ar nedrąsaus
žmogaus sinonimas. Tuo tarpu iandienos nekoje žodį homofobija
vartojame visai kita prasme, juo apibūdiname maniją ar neapykantą,
kuri yra beveik nepadori ir nepriimtina šiuolaikinėje visuomenėje.
Pasvarstykime: bijoti ir neapkęsti karo tikrai
ne manija, o taikinga politika. Bijoti ir saugotis ligų epidemijų
tai profilaktinė sanitarija, o ne neapykanta ligų virusams. Bijoti
ir kovoti su nusikaltėliais tai prevencinė teisėsauga, bet ne
manija ar liguista neapykanta asocialiems žmonėms. Tačiau nerimas
dėl vaikų doros, baimė dėl yrančių šeimų ir naikinamų tautų jau
peršama kaip manija ir neapykanta netradicinėms seksualinėms mažumoms
kodėl?!
Akivaizdus sąmoningas ir tikslingas kategorijų
sukeitimas vietomis: baimė (fobos) yra normalus jausmas, o homoseksualizmas
visais laikais, visų tautų ir visų religijų smerkiamas bei laikomas
nenormaliu jausmu. Gamtos ar socialinio gyvenimo anomalijos perkrikštijimas
kitu vardu (gėjai, lesbietės) nekeičia jų esmės ir visuomenės požiūrio
į juos. Anomalija yra anomalija ir ją blogiausiu atveju, jei negalime
pataisyti, esame priversti pakęsti (toleruoti). Taigi tolerancija
tai priverstinis pakantumas, bet ne inteligencija ar džentelmeniškumas.
Tokia žmonių tarpusavio santykių abėcėlė.
Sukeisti visiems priimtinas sąvokas, paslepiant
po tarptautiniais žodžiais esmę, vadinasi, pakeisti požiūrį į tą
reiškinį, tuo pačiu sujaukti visą priežasčių ir pasekmių grandinę.
Homofobijos atveju tai reikštų patologinę neapykantą seksualinėms
mažumoms, dėl ko jos lyg ir tampa visuomenės aukomis, kurias reikia
gelbėti ar bent jau gailėtis. Argi tai nepanašu į antisemitizmą
ir jo vardu apiplėštus Šveicarijos bankus?
Kad suprastume homofobijos ir homoseksualizmo
kategorijų sukeitimo vietomis tikslą ir pasekmes, turime išsiaiškinti,
ar kas persekioja anomalus Lietuvoje ir ko jie patys siekia. Tai
yra reikėtų peržvelgti Lietuvos įstatymus bei Gėjų manifestą.
Argi netaptų aiškiau?
Lietuvos įstatymai
Visas mažumas (pagal tautybę, rasę, lytį, seksualinę
orientaciją, kalbą, kilmę, tikėjimą, įsitikinimus ar pažiūras) nuo
diskriminacijos sėkmingai saugo keletas Baudžiamojo kodekso straipsnių
ir Lygių galimybių įstatymas. Lig iolei nebuvo užfiksuota nė vieno
įstatymų pažeidimo atvejo. Pažymėtina, kad Lietuvos Konstitucijoje
įtvirtintos ne tik mažumų teisės, bet ir, tai svarbiausia, privilegijų
joms panaikinimas! Būtent dėl privilegijų atstatymo, netgi apsimetant
auka, ir keičiamos tarptautinių žodžių sąvokos, prasmė: anomaliją
paverčiant auka, o normalų baimės jausmą patologija.
Lietuvos Respublikos Konstitucijos 25 straipsnis
įtvirtina žmogaus laisvę reikšti savo įsitikinimus, kurie visgi
gali būti apriboti, jei tai būtina siekant apsaugoti dorovę, garbę,
orumą ir privatų gyvenimą. Konstitucijos 29 straipsnis gina žmogaus
teises ir naikina bet kokias privilegijas, tarp jų ir mažumų.
Tačiau netradicinės seksualinės mažumos (homoseksualistai)
ignoruoja Lietuvos Konstitucijos nuostatas ir nuolat reikalauja
privilegijų, išradingai manipuliuodami tarptautinėmis institucijomis.
Ir jiems nuolaidžiaujama! Antai balandžio 29 dieną įvykusi Šeimų
šventė iš valstybės biudžeto nesulaukė nė lito. Tuo tarpu seksualinių
mažumų Vaivorykštės dienos, kiek žinoma, buvo paremtos tiek ES,
tiek Lietuvos Vyriausybės. Tai akivaizdus Lietuvos Konstitucijos
29 straipsnio pažeidimas, teikiant privilegiją seksualinei mažumai.
Ir jokie tolerantai nesikreipė dėl to į prokuratūrą.
Vilniaus savivaldybė, vykdydama Lietuvos Konstitucijos
25 straipsnio nuostatas ir saugodama daugumos vilniečių dorovę,
garbę, orumą bei privatų gyvenimą, nedavė leidimo homoseksualistams
propaguoti savo idėjų miesto gatvėse nei užrašais ant troleibusų,
nei demonstracijomis. Gėjai sukėlė nepasitenkinimo bangą spaudoje,
o jų rėmėjai tolerantai kreipėsi į teisėsaugos institucijas
dėl mažumų teisių pažeidimo.
Pažymėtina, jog homoseksualistai pasiekė, kad
ES Parlamente būtų sprendžiamas klausimas dėl bausmių tiems miestams,
kurie atsisako leisti gėjų paradus! Še tau ir po suvereniteto...
2006 m. sausio 18 d. buvo balsuojama Europarlamente
už tokią formuluotę: Parlamentas smerkia homofobiją ir ragina užtikrinti
homoseksualistų teisę. Iš 785 (100 proc.) europarlamentarų 468
(59,7 proc.) balsavo už, 149 (18,9 proc.) balsavo prie ir 41
(5,2 proc.) susilaikė.
Iš 13 Lietuvos europarlamentarų balsavo 8 (61,5
proc.) už, 2 (15,5 proc.) prie ir 3 (23,3 proc.) susilaikė
ar nedalyvavo balsavime. Lietuvos rinkėjai privalo žinoti, ar jų
rinkti europarlamentarai išreiškė jų valią gėjų atžvilgiu, ar apgavo
rinkėjus.
Už homoseksualistus balsavo: Arūnas Degutis,
Jolanta Dičkutė, Eugenijus Gentvilas, Ona Juknevičienė, Justas V.Paleckis,
Rolandas Pavilionis, Aloyzas Sakalas ir Margarita Starkevičiūtė.
Prie balsavo: Laima Andrikienė ir Gintaras Didžiokas. Susilaikė
Vytautas Landsbergis ir Danutė Budreikaitė. Nedalyvavo balsavime
arūnas Birutis.
Homoseksualistų teisės yra įtvirtintos visose
ES valstybėse. Minimo balsavimo tikslas buvo įteisinti homofobijos
sąvoką kaip neigiamą reiškinį, po kurio sektų įvairūs draudimai
seksualinių mažumų vertinimo, nuomonių reiškimo, tai yra daugumos
teisių apribojimo srityje. O tai reiškia atveriamas kelias į privilegijas.
Lietuvos Konstitucija tai draudžia.
Dera prisiminti, kad keletas popiežių enciklikų
taip pat įvertino liberalias idėjas kaip kenksmingas valstybės tikslams
viešajai gerovei, o toleranciją dorovės srityje kaip pragaištingą
šeimai, tautai ir valstybingumui. Esame krikščioniška šalis ir turime
išlaikyti savo įstatymus, dorovės, garbės, orumo bei privataus gyvenimo
srityje nepakeistus ir atitinkančius Bažnyčios kanonams. Lietuvos
katalikams reikėtų prisiminti Tikėjimo mokslo kongregacijos 2003
m. rugpjūčio 14 d. dokumentą apie gėjų santuokas. Prieštarauti
homoseksualiųjų sąjungų teisiniam pripažinimui yra įpareigoti visi
tikintieji ir dėl jiems tenkančios atsakomybės pirmiausia politikai
katalikai. Tokių santuokų įteisinimui katalikas privalo prieštarauti
visomis galimomis priemonėmis.
Pasaulio katalikai gerai prisimena katalikų vyskupų
enciklikas apie mūsų laikų klaidas (Quanta cura) bei žmogaus laisvę
(Libertos), kuriose laiku įspėjo krikščionis apie galimas negandas.
Deja, žmonija pasiklydo ir 70 metų kankinosi socializmo gulaguose.
Šiandien dar neišbridome, o gal net giliau įklimpome į moralinės
laisvės pinkles, nesuvokdami sekso revoliucijos pasekmių šeimai,
tautai, valstybingumui. O tos pasekmės gali būti daug didesnės nei
socialistinių revoliucijų, nužudžiusių per 100 milijonų žmonių,
sunaikinusių dešimtis tautų ir sąlygojusių pasaulio valstybių iškreiptą
ir netolygų vystymąsi.
Gėjų manifestas
Pats laikas būtų pasižiūrėti į Gėjų manifestą
ir sužinoti, kokių tikslų siekia seksualinės mažumos. Pradedant
pirmaisiais, dar 1987 metais paskelbto dokumento žodžiais mes ištvirkinsime
jūsų sūnus... ir baigiant pareikimu mes irgi pajėgūs naudotis
ginklais ir stoti prie pabūklų barikadose, kylant žūtbūtinei revoliucijai.
Drebėk, hetero kiaule, kai pasirodysime tau be kaukių, visas dokumentas
persmelktas trokimu pavergti daugumą ir siekti valdžios.
Labai panašiai skambėjo sionisto Leibos Trockio
grasinimai paskandinti baltuosius vergus kraujo jūroje ir parklupdyti
nelaisvėje. Ir jis tai įvykdė. Dalis parklupdytų po 50 metų vergovės
jau atsistojo. Dalis vis dar kankinasi socialistiniuose komunizmo
pančiuose arba vis dar lieja kraują už savo nepriklausomybę (čečėnai).
Pasaulis dar nepasmerkė ir nenuteisė komunizmo,
o nauja sekso revoliucijos banga kyla ir vėl ritasi per pasaulį,
grasindama daug didesnėmis negandomis nei socializmo dvyniai faizmas
ir komunizmas kad buvo paskleidę.
Blogiausia, kad sekso revoliucija su visomis savo
atmainomis (homo-, pedo-, nekro-, zoofilais, sadomazochistais ir
lezbietėmis) vyksta be aiškaus fronto, tarp mūsų, slapta ir prisidengiant
aukų kaukėmis. Vyksta vis didėjančiu pagreičiu ir jau turi akivaizdžių
rezultatų netgi politiniu lygiu. Antai, kaip manifeste buvo raoma,
daugelyje bent jau demokratinių šalių visi įstatymai, draudžiantys
homoseksualizmą, jau atšaukti. Vietoj jų leidžiami įstatymai, sudarantys
sąlygas meilei tarp vyrų. Ir Lietuvoje i Baudžiamojo kodekso
dingo straipsniai apie homoseksualistus.
Manifestas skelbė, kad mes rašysime poemas apie
meilę tarp vyrų, rengsime spektaklius, kuriuose vyrai atvirai glamonės
vienas kitą. Ir iš tiesų sekso parduotuvių lentynos lūžta nuo gėjų
literatūros ir vaizdajuosčių, o kino bei TV ekranuose anomalūs sekso
ryšiai dominuoja! Manifestas skelbė, kad pasaulio muziejai bus
pripildyti paveikslų, kuriuose vaizduojami grakštūs, nuogi vaikinai.
Mūsų rašytojų ir menininkų dėka vyrų tarpusavio meilė taps madinga,
ji bus laikoma gero skonio ženklu.
Ir iš tiesų netgi JAV kritikuotam bei teismuose
baustam už nuogų užpakalių demonstravimą meno priedanga dviejų
duetui Mekui ir Gugenhaimui ruošiamasi Vilniuje pastatyti ermitažą!
Ne Kaziui imoniui, Gražinai Didelytei, Sofijai Veiverytei ar Antanui
Žmuidzinavičiui, o iš kažkur nukritusiems, niekam nežinomiems avangardinio
meno nešėjams. Lyg maža mums šiukšlių Europos parke.
Manifestas skelbė: mes aprašysime didžiuosius
homoseksualius vadus ir mąstytojus, kurie formavo šį pasaulį. Ir
iš tiesų apie Karlą Marksą, Hitlerį ir Staliną prirašyta tiek, kad
perskaityti nespėjame. O kur dar kiti revoliucijų vadai ir revoliucionieriai.
Beje, jei iversime į lietuvių kalbą žodį revoliucija,
tai suprasime, kad čia kategorijos irgi sumaiytos. Evoliucija reiškia
tobulėjantį vystymąsi, o žodelis re reiškia atvirkštinį procesą
griovimą! Taigi revoliucija yra evoliucijos priešingybė, o socialistai
(fašistai ir komunistai) revoliuciją iškėlė kaip visuomenės progresą.
Taip ir gėjai blogį perša kaip gėrį. Pasitelkus normalų baimės jausmą
prie anomalijas, priverstinį pakantumą (toleranciją), siekiama
sukurti privilegijas, o vėliau netgi diktatą!
Antai Kanadoje jau egzistuoja draudimai reikšti
savo nuomonę prieš homoseksualistus. Švedijoje galima sėsti į kalėjimą
už nepagarbą gėjų jausmams. Per prievartą turi būti tolerantiškas
tau šlykštiems dalykams, ir baigta. Tai daugumos uzurpavimas. Didžiojoje
Britanijoje nebegalima aiškinti, kad homoseksualizmas nėra pozityvus
reiškinys. O ką jau kalbėti apie valstybes, leidusias registruoti
gėjų santuokas?
Lietuvoje kol kas įstatymai neteikia mažumoms
jokių privilegijų, kurios ribotų daugumos doroves, garbės, orumo
ir privataus gyvenimo teises. Tačiau
diskusijų lygyje homoseksualistai
jau žengia per Lietuvą. Antai Kauno Vytauto Didžiojo universitete
jau įvyko konferencija Homoseksualizmo plėtros strategija. Tai
Kaunas ne vien Šustausku garsės? Na, o Vilniuje įkurti du gėjų klubai,
kurie prašmatnumu ir savo nariais jau beveik prilygsta europinio
lygio plataus spektro vienamiams.
Europarlamentarų balsavimas už homofobijos pasmerkimą,
deja, rodo, kad didesnioji dalis parlamentarų (59,7 proc.) neatstovauja
savo rinkėjams, o aikiai remia anomalius asmenis. Todėl labai svarbu,
kad rinkėjai tiksliai išsiaiškintų savo kandidatų seksualinę orientaciją
ir dorovines nuostatas. Ar jie už normalią šeimą, vaikus, tautą
ir valstybę, ar jie už naują sekso revoliuciją, dar šimtmečiui paskandinsiančią
žmoniją gėjų tironijos kančiose? Pasirodo, Lietuvos europarlamentarų
61,5 proc. buvo už homofobijos pasmerkimą, tai yra 2 proc. daugiau
nei Europos vidurkis. Taigi ir rinkimuose turime būti labai atidūs,
kategoriški ir nenuolaidūs. Juk 23,3 proc. mūsiškių susilaikė, tai
yra neišsiryškino, tuo tarpu europiečių susilaikė 5,2 proc. Tai
ar galime pasitikėti savo deputatais? Juo labiau saviškiais seimūnais,
kurie savo uolumu aiškiai pranoksta europinius! Be to, jau seniai
pastebėta, kad, perkeldami ES aktų nuostatas į nacionalinę teisę,
Lietuvos seimūnai įrašo daug daugiau reikalavimų ir apribojimų,
ką jau ne kartą esame girdėję tiek iš komisarės Dalios Grybauskaitės,
tiek iš svečių iš Briuselio.
Panašų uolumą, bet ne tautos labui, reiškė ir
Generalinė prokuratūra, pradėjusi tyrimą dėl Tolerantiško (tai yra
i prievartos pakantaus) jaunimo asociacijos skundo dėl gėjų diskriminacijos!
Argi neįdomu, kas juos privertė nekentėti ir netylėti? Tik ir vėl
ne šeimos, tautos ar valstybės labui.
Šeima yra tautos gyvybė. Savo tėvų išlaikytą lietuvių
tautos gyvybę lietuvis perduoda ateities kartoms, kad amžinai gyventume.
Tauta yra įgimta žmonių bendruomenė. Valstybė yra aukščiausioji
tautinės bendruomenės organizacija. Tautinė kultūra yra kelias į
tarptautinį pripažinimą ir bendravimą. Tautinis solidarumas yra
aukščiausia tautinė dorybė.
Lietuviais esame mes gimę lietuviais turime
ir likti.
© 2007 XXI amžius
|