Demoniška abortų kilmė
Kun. Robertas Gedvydas Skrinskas
|
Tauta, žudanti savo vaikus,
yra tauta be ateities.
Popiežius Jonas Paulius II |
|
Gyvybė didžiausias džiaugsmas
Artūro ŠULCO nuotrauka
|
Pradėtas svarstyti Lietuvos Respublikos gyvybės
prenatalinėje fazėje apsaugos įstatymo projektas suskirstė žmones
į tris grupes: vieni už, kiti prieš, o didžiausia grupė abejingieji.
Pastariesiems tinka pasakymas, kad karščiausios pragaro vietos yra
rezervuotos tiems, kurie moralinės krizės akivaizdoje nieko nedaro.
Iš tiesų tai yra vertybinė, dvasinė dvikova. Ta
kova vyksta tarp Dievo šalininkų (Gyvybės Kultūra) ir šėtono sąjungininkų
(Mirties Kultūra). Nėra žmogaus, kuris nebūtų girdėjęs apie Dievo
įsakymus. O jei toks ir atsirastų, kiekvieno žmogaus prigimtyje
yra įrašytas tas pats įsakymas: NEŽUDYK! Visi, nenorintys šio
įsakymo laikytis, seka Liuciferio keliu ir kelia maištą prieš Dievo
nustatytą moralinę tvarką.
Šėtono sąjungininkai šioje kovoje naudojasi patikrintais
dar nuo Adomo ir Ievos laikų demono metodais. Jūsų tėvas velnias,
ir jūs pasišovę tenkinti jo užgaidus. Jis nuo pat pradžios buvo
galvažudys ir niekuomet nesilaikė tiesos, jame ir nėra buvę tiesos.
Skleisdamas melą, jis kalba, kas jam sava, nes jis melagis ir melo
tėvas (Jn 8, 44).
Melo tėvo sąjungininkai, norėdami pasiekti savo
tikslus, vartoja klaidinančią, melagingą kalbą. Šį melo metodą naudojo
hitlerininkai, vykdydami holokaustą. Žydų masines žudynes ėmė vadinti
spec. veiksmais, rasės gryninimu ir pan. 1946 metais spaudoje
pasirodžiusioje esė Politika ir anglų kalba Džordžas Orvelas atskleidė,
kaip politinė leksika, kuri, jo manymu, daug kur gina nevertus ginti
dalykus, daugžodžiavimu, šabloniškomis frazėmis, miglotumu, dviprasmybėmis
ir eufemizmais ištvirkina kalbą. O ištvirkinus kalbą, ištvirksta
ir žmogus. Politinė kalba, rašo Orvelas, sukurta tam, kad melas
panašėtų į tiesą, o žudymas į garbingą darbą. Mirties kultūros
šalininkai, kalbėdami apie abortus, vengia tiesos, todėl naudoja
eufemizmus, semantinę akrobatiką, verčia meluoti ir kitus, sugalvoję
politkorektiškumo sąvoką. Pradėkime kalbėti tiesą. Sakykite:
Taip, jei taip, Ne, jei ne, o kas viršaus, tai iš piktojo Mt
5, 37. (Jok 5, 12). Tada viskas atsistoja į savo vietas. Vartodami
tariamai mokslinę terminologiją, abortų šalininkai turi aiškų tikslą
dehumanizuoti negimusį kūdikį. Kai negimęs kūdikis (ne zigota,
embrionas, vaisius) kruvinu, skausmingu būdu nužudomas (ne išvalomas,
ne nutraukiamas nėštumas, ne menstruacijų ciklas sureguliuojamas),
įvykdoma žmogžudystė. O visi aborto dalyviai tampa žmogžudystės
dalyviais. Tačiau jokiais žodžiais negalima pakeisti daiktų tikrovės:
abortas yra tyčinis ir tiesioginis žmogaus nužudymas pradiniu jo
gyvenimo laikotarpiu, trunkančiu nuo pastojimo iki gimimo, nesvarbu
kokiomis priemonėmis jis būtų atliekamas. Visas aborto moralinis
blogis išaiškėja tada, kai pripažįstame jį esant žmogžudyste...
(Evangelium Vitae [59]). Kai kurie žmonės mano, kad abortas yra
tam tikros rūšies veiksmas, po kurio vaikas išnyksta. Jie vis dar
nesupranta, kad tai smurtinis veiksmas (Kun. F. Pavone). Amerikoje
vis daugiau valstijų priima įstatymus, reikalaujančius prieš žudant
vaiką naudoti nuskausminimo priemones.
Bažnyčia smerkia žmogžudystes, o nusidėjėlius
kviečia prie atgailos, per kurią (per Susitaikinimo sakramentą)
iš Gailestingiausios Viešpaties Jėzaus Širdies ištryškęs Švč. Kraujas
ir vanduo nuplauna visas nuodėmes ir dovanoja visas kaltes.
Abortų propaguotojų šėtonišką ideologiją liudija
tiesos baimė. Nors jie savo požiūrį linkę vadinti progresyviu,
o abortų įstatymus apibūdina kaip archaiškus, pasenusius, XIX
amžiaus anachronizmus, tačiau vengia kalbėti apie tikrąjį mokslą
apie žmogaus pradžią. Genetikos, embriologijos ir kiti mokslai įrodė,
kad žmogaus pradžia yra Prasidėjimo momentas. Jei apvaisintas kiaušinėlis
nėra savyje visiškas žmogiškas buvimas, tai niekada netaps žmogumi,
nes kažkas turėtų būti pridėta prie jo, o mes žinome, kad šito neatsitinka
(fundamentaliosios genetikos prof. Jerome Lejeune). The Encyclopaedia
Britannica: Nauja individualybė sukuriama, kai potencialios spermos
elementai susijungia su vaisingos kiaušialąstės ar kiaušinėlio elementais.
Pradėta žmogiška būtybė nuo prasidėjimo momento
yra ASMUO. Jeigu ji nebūtų žmogiška, tai nebūtų niekada įmanoma
jos tokia paversti. Tai buvo aišku visada, ir (...) yra aiškiai
patvirtinta šiuolaikinės genetikos mokslo. Parodyta, kad nuo pirmosios
akimirkos sukuriama programa to, kokia bus ši gyva būtybė: asmuo,
individas su tvirtai nulemtais jam būdingais aspektais. (...) Dvasinio
sielos egzistavimo empiriniais duomenimis įrodyti negalima, tačiau
moksliniai žmogaus gemalo tyrimo duomenys savaime teikia vertingų
nuorodų, leidžiančių, pasitelkus protą, įžvelgti asmens buvimą jau
pačioje žmogaus gyvybės pradžioje: kaip individualus žmogus gali
nebūti žmogišku asmeniu? [58] (Šv. Tikėjimo mokslo kongregacija.
Instrukcija dėl pagarbos gimstančiai žmogaus gyvybei ir gimdymo
orumo Donum vitae (1987. II. 22), I, 1 // AAS 80 (1988), 78-79.)
Popiežius Jonas Paulius II enciklika Evangelium vitae http://www.lcn.lt/b_dokumentai/enciklikos/evangelium-vitae.html
Pradėtasis žmogus yra asmuo, nes turi nemirtingą
sielą. Šiais metais švenčiame Švč. M. Marijos apsireiškimo Lurde
metines. Prieš 150 metų Švč. M. Marija pasakė savo vardą: Aš esu
Nekaltas Prasidėjimas. Tai suponuoja subjekto (aš) egzistenciją
(esu) nuo prasidėjimo momento (Nekaltas Prasidėjimas).
Visos pasaulio tautos meldžiasi: ir pagirtas
tavo įsčių vaisius Jėzus (et benedictus fructus ventris tui, Jesus).
Tik Lietuvoje sovietų okupacijos metais buvo iškreipti šv. Elzbietos
žodžiai, sudarkant evangelisto Luko Šventajame Rašte užrašytus žodžius
(Lk.1, 42). Kaip galima ne asmenį vadinti tikriniu vardu Jėzus?
O Marija po angelo Gabrieliaus apsilankymo susiruošusi skubiai
iškeliavo į Judėjos kalnyno miestą pas Elzbietą. Vadinasi, Švč.
M. Marija buvo tik kelių savaičių nėštumo, kai ją pasveikino Elzbieta.
Štai, vos tik tavo pasveikinimo garsas pasiekė
mano ausis, šoktelėjo kūdikis mano įsčiose (Lk 1, 44). Žodis kūdikis
reiškia ŽMOGAUS amžiaus tarpsnį.
Dar vienas didelis melas, šiomis dienomis sąmoningai
tiražuojamas, tai posakis, kad draudimais nieko nepasieksi. Gaila,
kad dalis žmonių, kaip papūgos kartoja kitų primestą nesąmonę. Paimkime
bet kurį nusikaltimą, pvz., išžaginimą, plėšikavimą ar tėvynės išdavimą.
Jei, kaip jie sako, draudimais nieko nepasieksime, nebauskime
prievartautojų, vagių, išdavikų. Juk kalta visuomenė, kaltos
aplinkybės, kaltas auklėjimas. Galiausiai panaikinkime visą baudžiamąjį
kodeksą. Juk jame tik draudimai ir bausmės už draudimų nepaisymą.
Kai nebus draudimų, visi vairuotojai nebijos sėstis prie vairo po
išgertuvių ir įsivyraus mūsų visuomenėje santarvė ir taika... Matom,
iki kokio absurdo atveda papūgų išmintis. Tabako ir alkoholio
verslo magnatai pradžioje irgi bandė įpiršti draudimų neefektyvumo
teoriją.
Melas, kad prezervatyvai ir gimdymo kontrolė mažina
abortus. Tiesa gimdymų kontrolė ne sumažina, o padidina abortų
skaičių. Beveik 60 proc. atėjusių darytis abortų moterų prisipažįsta,
kad kontracepcija neapsaugojo. Sekant šėtonu ir laimės ieškant nuodėmėje,
kaip pagalbinę priemonę ištvirkavimui, paleistuvystei imta naudoti
kontracepciją. Abortai tapo tik kontraceptinio mentaliteto atsarginis
garo katilas, t.y. nepasiteisinusios kontracepcijos pasekmė. Esminė,
pirminė aborto blogio priežastis paleistuvystė.
Šėtonui pavyko daugelį įtikinti, kad cheminis,
mechaninis abortas yra kontracepcija. Iš tiesų gimdymo kontrolės
spiralės yra pradėto vaiko nužudymo priemonė. Naujos kartos kontraceptinės
tabletės turi trigubą veikimo principą: sulaiko ovuliaciją, sutirština
gleives, dėl to pasunkėja sąlygos spermai prasiskverbti į gimdą
ir sukelia pokyčius endometriume, gimdos vidaus sienelėje, kas sumažina
implantacijos bei maisto gavimo galimybę pradėtas vaikas miršta.
Mirties kultūros apologetai mokslo vardu nevengia
net klaidinti žmonių. Doc. dr. Gintaras Chomentauskas straipsnyje
Moters laisvės rinktis gimdyti ar ne kaina (Delfi.lt, 2008 03
05) įrodinėja, kad abortai sumažina nusikalstamumą, o prieš moters
valią gimę ir be meilės užaugę jos vaikai atkeršija visuomenei už
moters apsisprendimo teisės gimdyti ar ne apribojimą. Trys ekonomistai
paskelbė naują tyrimą, kuris paneigia pasiūlytą nuomonę, kad abortų
legalizavimas sumažina nusikalstamumą. Kritikuotą teoriją pirmą
kartą pateikė John Donohue ir Steven Levitt. Šią teoriją sukritikavo
Kalifornijos universiteto ekonomikos profesorius Leo Kahane, Notingemo
universiteto profesorius Deividas Patonas ir Robas Simonsas iš Lankasterio
universiteto. Jie pasinaudojo tiek JAV, tiek Didžiosios Britanijos
duomenimis. Daugiau dėmesio jie skyrė Anglijai, nes abortai čia
buvo legalizuoti ilgiau nuo 1969, o tuo tarpu JAV nuo 1973 metų.
Be to, britų sveikatos sistema reikalauja apie visus abortus pranešti
vyriausybei, priešingai nei JAV. Dėl to legalių abortų duomenys
yra tikslūs ir teisingi, rašoma trijų ekonomistų raporte VoxEU interneto
svetainėje. Ištyrę nusikalstamumą JAV ir Anglijoje, jie atkreipė
dėmesį, kad po abortų legalizavimo smarkiai išaugo nusikalstamumas
Didžiojoje Britanijoje, o JAV nusikalstamumas 1990 metais sumažėjo.
Bet sumažėjo ne tik tarp amerikiečių, gimusių po abortų legalizavimo,
bet ir tarp vyresnių amerikiečių abortai nusikalstamumui įtakos
nepadarė. Jie rašo, kad prieš abortų legalizavimą nenorimi kūdikiai
nebūtinai tapo nenorimais vaikais.
Abortas yra rimtas moralinis blogis, nes sunaikina
nekaltą žmogaus gyvybę. Tai žmogžudystės apibrėžimas. Nėra tokio
dalyko, kaip Hitlerio gyvybė, neverta gyventi. Yra tik suklaidinti
žmonės, kurie mano, kad kažkieno gyvybė neverta gyvenimo. Negalima
spręsti vargo ir nusikalstamumo problemų žudant vargšus ir nusikaltėlius.
Reikia mūsų pagalbos vargšams įveikiant jų skurdą. Vargšės moterys
abortuoja ir būsimus genijus, artistus, išradėjus, daktarus ir kunigus.
Psichologija tau Delfi.lt portale paskelbė senus ir klaidinančius
teiginius, kad abortai neva mažina nusikalstamumą. Bet tikrus faktus
nutyli. Jiems atsiuntus faktus, jie ne tik nepadėkojo, bet ir jų
nepublikavo tai tik rodo jų aklą neapykantą tiesai.
Ciniškiausias abortų pateisinimo melas galbūt
būtų dėl moters sveikatos. Liz Saurez rašo: Nuo 2000 metų buvo
atlikta per 17 tyrimų apie abortų poveikį moters psichinei bei fizinei
sveikatai, kurie buvo atspausdinti svarbiausiuose medicinos žurnaluose.
2006 m. spalio mėnesį Didžiosios Britanijos 15 žymiausių akušerių
ir ginekologų paskelbė atvirą laišką apie aborto psichologines pasekmes.
Jei moteris darys abortą, ji 65 proc. labiau rizikuos susirgti klinikine
depresija, ji 3,5 karto labiau linkusi mirti nuo savižudybės, nelaimingo
atsitikimo ar žmogžudystės ateinančiais metais; ji penkiskart labiau
linkusi imti piktnaudžiauti alkoholiu ar narkotikais, nei gimdžiusi
moteris; ji 160 proc. labiau rizikuoja būti paguldyta į psichiatrinę
ligoninę nei gimdžiusi; kad jai iš kito nėštumo gims negyvi kūdikiai
tikimybė yra triskart didesnė nei gimdžiusios; ji 60 proc. dažniau
persileis per kitą nėštumą. Iš tiesų čia išvardyta tik labai nežymi
aborto pasekmių dalis.
Dvasinę kovos prigimtį rodo bažnyčios puolimas
ir niekinimas. Bažnyčia per amžius vykdė socialinę-karitatyvinę
misiją, steigė ligonines, rūpinosi vargšais, prie parapijų kūrė
mokyklas, miestuose universitetus. Visi Lietuvos priešai, norėdami
sužlugdyti mūsų valstybę ir tautą, puolė Bažnyčią, uždarinėjo vienuolynus,
varžė religiją.
Bažnyčią įsteigė Kristus. Iš tiesų tai ne Bažnyčios,
bet Dievo nustatytos valios niekinimas, kova su Dievu, nes Bažnyčia
atstovauja Kristui. Akla neapykanta gyvybės ir doros gynėjai Bažnyčiai
tik parodo šėtonišką mirties kultūros jėgų prigimtį.
Šėtonas yra Dievo mėgdžiotojas, tik viską daro
priešingai. Kun. Frankas Pavonė puikiai atskleidžia Dievo Gyvybės
Evangelijos ir šėtoniškos abortų ideologijos skirtumus: Kaip šv.
Jonas pastebi, Kristus mirė, kad suburtų visus išblaškytus Dievo
vaikus. Nuodėmė atskiria. Kristus vienija. Žodis demoniškas (gr.
diabolos) tai tas, kuris skiria, atskiria, nešlovina, juodina.
Kristus atėjo, kad velnio darbus sugriautų. (1 Jn 3, 8).
Kristus sako: Ateikite pas mane, valgykite mano
kūną, tapkite Mano Kūnu. Abortas, priešingai, sako: Eik šalin!
Mes neturime tau kambario, neturime tau laiko, netrokštame tavęs,
neprisiimam už tave atsakomybės. Išeik iš mūsų kelio! Abortas ardo
žmogaus šeimos vienybę: mamos ir vaiko. Dievui paklūsta visi kūriniai.
Abortas, priešingai, skelbia, kad motinos teisė yra aukščiausia.
Pasirinkimo teisė laikoma pakankama, kad pateisintų net kūdikio
sudraskymą. Pasirinkimas, atskirtas nuo tiesos, yra stabmeldystė,
priešingybė tikram garbinimui. Tai kūrinio pretenzija būti Dievu.Tikra
laisvė yra randama tik klusnume Dievo tiesai ir valiai. Tikra laisvė
yra ne gebėjimas daryti, kas malonu, bet galia daryti tai, kas teisu.
v. Jonas aikino: Mes i to pažinome Dievo meilę,
kad jis už mus paguldė savo gyvybę (1 Jn 3, 16). Kristus moko:
Nėra didesnės meilės, kaip gyvybę už draugus atiduoti (Jn 15,
13). Abortas yra tiksli meilės priešprieša. Meilė sako: Aš pasiaukoju
dėl kito žmogaus gero. Abortas sako: Aš paaukoju kitą žmogų dėl
savo gero.
Labai panašūs žodžiai į tuos, kuriais Išganytojas
mokė meilės prasmės, yra naudojami ir pateisinti abortus: Tai yra
mano kūnas. Kristus atiduoda savo Kūną, kad kiti galėtų gyventi.
Abortų šalininkai gina savo kūną, kad kiti galėtų mirti. Kristus
sako: Tai yra Mano Kūnas, kuris už jus atiduodamas. Tai yra Mano
Kraujas, už jus išliejamas. Šie žodžiai yra aukos, šie žodžiai
yra meilės.
Kai 1994 metais Motina Teresė lankėsi Vašingtone,
ji sakė, kad mes kovojame su abortais mokydami motiną, ką meilė
iš tikro reiškia: troškimas vykdyti iki žaizdų atsiradimo
Todėl,
motinai, galvojančiai apie abortą, reikia padėti mylėti, tai yra
padėti vykdyti iki žaizdų atsiradimo savo planus, savo laisvą laiką,
gerbti savo vaiko gyvybę.
Gustavas Tibonas pasakė, kad tikras Dievas perkeičia
smurtą į kančią, kai tuo tarpu netikras dievas perkeičia kančią
į smurtą. Moteris, gundoma daryti abortą, perkeis savo kančią į
smurtą, jei neleis meilei ją pakeisti ir savo norų išsižadėti.
Eucharistija suteikia abi pamokas ir jėgų. Motina
sako: tai yra mano kūnas, mano kraujas, mano gyvenimas, atiduodamas
tau, mano vaike. Kiekvienas, norintis grumtis su abortu, turi pasakyti
tą patį. Mums reikia lavinti tą patį gerumą, mums reikia sekti tomis
paslaptimis, kurias švenčiame. Tai darykite mano atminimui,
liečia mus visus ta prasme, kad mes iš meilės kentėtume su Kristumi,
kad kiti galėtų gyventi. Mes turėtume būti kaip apšviesti keliai
viduryje siaubingos šėlimo, griovimo audros ir sakyti: Taip, Viešpatie,
aš noriu sugerti tą smurtą ir meile perkeisti į asmeninę kančią,
kad kiti galėtų gyventi.
Eucharistija judėjimui Už gyvybę duoda energijos
šaltinį, kuris yra meilė. Jei jis iš tiesų yra meilės judėjimas,
tuomet jo niekas nesustabdys, nes meilė yra stipresnė už mirtį,
daug galingesnė net už pragarą (Gg 8, 6).
Graži ironija, nes pasirinkimo laisvė atsisuko
prieš pačią abortų industriją. Jie atskleidė sunkią tiesą, kad jei
moterys gali pasirinkti daryti abortą ar ne, taip ir gydytojai gali
pasirinkti nedaryti abortų.
Human Life International organizacijos prezidentas
kun. Thomas J. Euteneuer sako, kad abortas yra toks pats kraugeriškas
ir ritualinis kūdikių aukojimas demoniškam dievui, koks vykdavo
anksčiau, pagonybėje. Kun. Euteneuer turi keliolikos metų gyvybės
gynėjo ir egzorcisto praktinę bei dvasinę patirtį. Jis neseniai
paaiškino demonišką aborto prigimtį, pažymėdamas, kad pats Jėzus
demoną pavadino galvažudžiu nuo pat pradžios (Jn 8, 44). Dvasinė
šio baisaus verslo dimensija yra jos susisteminimas ritualinės
kraujo aukos vaikžudžiui dievui Molochui. Jis pastebėjo, kad šis
kraujo ištroškęs žvėris yra gerai žinomas ne tik Senajame Testamente,
bet ir daugelyje skirtingų kultūrų istorijos bėgyje. Šis demonas
nepasitenkina vienkartiniu žmogžudystės aktu šen bei ten. Jo nepasotinamas
apetitas nekaltoms mirtims siekia pateisinti savo siaubingus veiksmus,
kad jį labiau garbintų. Moderni abortų industrija siūlo ritualinę
kruviną auką senoviniam aborto demonui. Tai yra kiekviename demonikos
religijos žingsnyje.
Trumpai kalbant, abortų industrija yra tobula
demoniška sistema, kuri siūlo perversinę šėtono garbinimo formą.
Atnašaujama auka šioje demoniškoje religijoje nėra gyvulys, kaip
buvo aukojama Senojo Testamento Izraelio Dievui teisinėje religinių
atnašų sistemoje. Per abortą auka yra nekalta žmogiška būtybė, kuri
yra sutverta į `Dievo paveikslą ir panašumą` ir kuri niekaip negali
apsiginti.
Šis nekaltumo, tėvų bendradarbiavimo ir ritualizuoto
Dievo veido žmogaus formoje sunaikinimas yra šėtoniškas Tėvo niekinimas
su suklaidintų Dievo vaikų dalyvavimu. Sisteminis žmogaus kūno naikinimas,
kurį šv. apaštalas Paulius vadina Šventosios Dvasios šventove
yra Dievą niekinantis įžeidimas. Jei abortų biznis nėra tikrai demoniškas,
tai tuomet niekas nėra demoniška. Kun. Euteneuer pabrėžė: Iš šios
perspektyvos gilaus dvasinio požiūrio reikalingumas užbaigiant abortų
holokaustą yra esminis. Tai mūsų neatleidžia nuo veikos visų žmogiškų
būdų užbaigiant abortus, bet mūsų žmogiškąjį aktyvumą pakreipia
teisinga perspektyva.
Einant Liuciferio keliu, atsisakius pripažinti
Dievo viršenybę, imamasi vadovautis ne dieviškuoju meilės įsakymu,
bet pragariškais dėsniais. Vietoj meilės, atjautos, ištikimybės,
doros, skaistumo visuomenėje, tautoje įsigali tiek negimusių (abortai),
tiek gimusių (neįgaliųjų, ligonių, senyvų žmonių) žudymas (eutanazija);
paleistuvavimas, neištikimybės, svetimavimas, sodomija, pedofilija,
zoofilija ir pan. Ką mes ir matome dabar vykstant. Kadangi labai
įsigalės neteisybė, daugelio meilė atšals (Mt 24, 12).
Nusigręžimas nuo Dievo ir atsigręžimas į piktąjį
nepraeina be tragiškų pasekmių.
Mus perspėja išdaviko Judo likimas: Nusidėjau,
išduodamas nekaltą kraują. Nusviedęs šventykloje pinigus, jis
išbėgo ir pasikorė (Mt 27, 4-5). Daugybė abortus atliekančius asmenų
pralieja nekaltą kraują, tuo užsitraukdami ekskomuniką ir rizikuodami
amžinuoju gyvenimu. Kiekvienas Seimo narys asmeniškai padarys sprendimą,
kuris nulems tūkstančių nekaltų kūdikių gyvenimo likimą. Šis balsavimas
yra didelė atsakomybė prieš Dievą ir savo amžiną likimą. Ar jie
nenusiplaus savo rankų nuo nekaltų vaikų kraujo, kuris šauksis dangaus
keršto?
Nors demonas Molochas su savo pasekėjais reikalauja
nekaltų vaikų aukų, Dievo vaikai turėtų ginti kiekvieną net neįgalų,
net pradėtą prievartos keliu vaiką. Pastarasis juk nekaltas už savo
tėvo nusikaltimą.
Prasidėjusi ir šiomis savaitėmis suintensyvėjusi
kova už gyvybę, už tiesą ir Dievą yra nepaprastai svarbi Lietuvai.
Šis momentas savo reikšme pranoksta visus jubiliejus, minėjimus
ir datas, nes jubiliejai, minėjimai, datos tėra kažkada buvusių,
nors ir reikšmingų įvykių prisiminimas. O šios, dabar vykstančios
kovos pergalė arba pralaimėjimas, kainuos ne vieną, bet šimtus tūkstančių
nekaltų gyvybių, nulems ilgiems metams, o gal ir amžiams Lietuvos
likimą, griaus arba tvirtins žmonių dorovę. Neturi likti nė vieno
abejingo Lietuvos gyventojo. Taip pat reikia priminti krikščioniškoms
bažnyčioms, kad abortai egzistuoja su jų pritarimu. Istorija griežčiau
teis tas bažnyčias, kurios abejingos abortų klausimui.
Ši kova yra dvasinė kova. Reikia suvokti, kad
abortai yra toks didelis blogis ir taip įsišaknijo mūsų visuomenėje,
kad vien žmogiškomis jėgomis jo neįveiksime. Todėl turime griebtis
dvasinių ginklų. Mes grumiamės ne su krauju ir kūnu, bet su kunigaikštystėmis,
valdžiomis, šių tamsybių pasaulio valdovais ir dvasinėmis blogio
jėgomis dangaus aukštumose. (...) Tad stokite į kovą, apsijuosę
savo strėnas tiesa, apsivilkę teisumo šarvais ir apsiavę kojas ryžtu
skleiskite taikos Evangeliją (Ef 6, 12-15).
Reikia paskelbti visuotinę maldos akciją, melsti
Dievo, kad liautųsi abortai. Lietuva yra Marijos žemė. Taip mūsų
tėvynę pavadino apaštalinis vizitatorius Lietuvai Achilles Ratti,
vėliau tapęs popiežiumi Pijum XI (1922-1939). Kreipkimės į Švč.
mūsų Motiną Mariją, pradėkime visą Lietuvą apimančią rožančiaus
maldos akciją už nekaltų kūdikių Gyvybę.
Imkime pasninkauti už abortų propaguotojų atsivertimą,
už įstatymą, ginantį nekaltus negimusius vaikelius. Viešpats sakė,
kad tam tikros rūšies demonai įveikiami tik malda ir pasninku (Mt
17:21).
Kažkas turi mobilizuoti ir pakviesti į šią dvasinę
kovą. Kas, jei ne Bažnyčios vadai?! Reikia dvasinio Kristaus Bažnyčios
autoriteto. Tad geros valios žmonės, Kristaus kariuomenės karžygiai,
kreipkitės, rašykite, prašykite kardinolo, arkivyskupo, vyskupų,
kad drauge su kitų religijų ir krikščioniškų tikybų vadovais pakviestų
visus Lietuvos žmones į galingą maldos, pasninko ir atsiteisimo
žygį už gyvybę.
© 2008 XXI amžius
|