|
Legendų ir tikrovės kryžkelės
Giedrius Grabauskas-Karoblis
Lietuvos teisėsaugoje vyksta įvairūs procesai tiek bylų fabrikavimas ir korupcija, tiek sąžiningų pareigūnų pastangos atkakliai tirti bylas ir kovoti su galingais organizuotais nusikaltėliais. E. Kusaitės byla tai dar viena propagandinė akcija, kurioje remiamasi jaunai klaipėdietei sufabrikuota baudžiamąja byla. Šioje byloje beveik nėra jokių akivaizdžių E. Kusaitės kaltės įrodymų, nors ji kaltinama terorizmu. Mergina teigia, kad tardymo metu ją mušė ir spardė Lietuvos pareigūnai, o šių metų pavasarį ją mušė ir iš Maskvos atvykę FSB pareigūnai. Prokurorai A. Kliunka ir J. Laucius teigia, kad nuo šių metų rugpjūčio pradžios iš kalėjimo paleistą E. Kusaitę meluoti primokė jos teta. Bet tokios prokurorų kalbos nėra įtikinančios. Mitas apie E. Kusaitę, kaip grėsmingą teroristę, tai dar vienas pigus propagandinis paskvilis greta kitų specialiai provokuojamų aštrių diskusijų apie alkoholį ir televizijos ekranuose mirgančių skandalų bei skandaliukų. Tokios propagandinės manipuliacijos specialiai išmetamos į viešąją erdvę tam, kad nukreiptų žmonių dėmesį nuo pagrindinių problemų klestinčios korupcijos ir didžiulio ekonominio nuosmukio. Lietuvoje yra ir kitų aktualių, bet į užribį stumiamų klausimų kodėl netiriamas D. Kedžio nužudymas? Kodėl netiriami V. Jakučio ir V. Bieliausko nužudymai? Kodėl netiriama Valdovų rūmų afera?..
|
|
Nacionaliniai maldos pusryčiai Seime
Gruodžio 18 dieną Seime vyko dešimtieji Nacionaliniai maldos pusryčiai, kuriuose dalyvavo Lietuvos vyskupai, apaštalinis nuncijus arkivyskupas Luigi Bonazzi, būrys politikų, visuomenės veikėjų, verslininkų, užsienio svečių. Šių metų tema Amžinosios vertybės bei politinė išmintis krizės ir sunkmečio fone. Maldos pusryčius pradėjęs Lietuvos kariuomenės ordinaro vysk. Gintaras Grušas atkreipė dėmesį, kad susibūrimas prie bendro stalo yra Dievo pasirinktas ypatingas bendravimo būdas, peržengiantis žmonių tarpusavio santykių ribas. Todėl Dievo buvo prašyta išminties suprasti, kad esame pašaukti bendrystei bei matyti amžinybės perspektyvą.
|
|
|