|
Atgaila su kryžiumi Už Tėvynę aplink Lietuvą
|
Trys piligriminės kelionės dalyviai
|
Brolis Arūnas Milieška šį pavasarį vėl tęsia savo piligriminę kelionę su kryžiumi Už Tėvynę! aplink Lietuvą. Šiemet ji pašvęsta Šeimos metams. Į piligriminę kelionę išsiruošė trise: vadovas Arūnas Milieška, vilnietė, buvusi ramongalietė Joana Šukytė-Pečiulienė ir ukmergiškis Kęstutis. Maldininkai aplankys 99 parapijas. Pėsčiomis įveiks 2 tūkst. 600 kilometrų. Piligriminė kelionė truks tris mėnesius. Ir taip bus, jeigu Dievas leis, kiekvieną pavasarį, nuo 2012-ųjų iki 2017 metų.
|
|
Ar jau turime mesijinius žydus Kaune?
Nors visi žydai laukia ateinant Mesijo (hebrajiškai Mašīah pateptasis, graikiškai Christós, Kristus), kol kas tik maža dalis jų vadinama mesijiniais, nors tradiciniai žydai nėra linkę su tuo sutikti ir tokių nelaiko žydais. Mat mesijiniais vadina save tie žydai, kurie laiko Kristumi būtent Evangelijos Jėzų (< lotynų Jesus < graikų Iesoūs < siroaramėjų Ješū < aramėjų ir hebrajų Jėšūa). Nors mesijinis judaizmas yra pirminės žydiškos krikščionybės atgimimas iki jo iškilimo XX a. nuo pat pirmųjų amžių, kada išvaryta iš savo žemės žydų tauta atsidūrė įvairiausiuose kraštuose, kuriuose tik nedidelės žydų krikščionių grupės ryžosi tapatinti save su pagonių persekiojamais krikščionimis, žydai krikščionys buvo ištirpę kitose tautose ir jų bažnyčiose. 1948 metais atkūrus žydų valstybę, kartu su tradiciniais (talmudiniais) judėjais į ją grįžo ir atgimę mesijiniai. Šiandien jų skaičius išaugo nuo beveik vienetų 1948 metais iki daugiau kaip 20000 dabar visuose Izraelio miestuose. Nors jų santykiai su tradiciniais žydais dažnai nėra idealūs, bendruomenės sparčiai plinta skelbdamos Evangeliją. Chaifoje net veikia Mesijinis teologijos institutas.
|
|
Senis
Nelyriškas ir nefilosofinis intarpas prie Senio autoriaus minčių kelionės troleibusu metu, priartėjantis prie paskutinių realių įvykių
Edvardas ŠIUGŽDA
Šie intarpe pasitaikiusieji sutapimai su per paskutines dvi savaites autoriaus išgyventais įvykiais nėra išgalvoti. Jie parodo, kad gyvenimas nėra toks lengvas, kaip dažnai įsivaizduojame jį, linksmai klegantį ar filosofiškai ir prasmiškai apmąstomą, susidūrus su gyvenimo džiaugsmą praradusiu savo artimu ar pažįstamu. Šie įvykiai bent iš dalies paaiškina, kodėl Senio autorius sustojo pusiaukelėje ir užbuksavo. Tai rodo, kaip galingi ir pikti žmonės, kartais pasivadinę netgi krikščionimis, gali maitoti ir gadinti kitų gyvenimą... Ir už tai jie nebaudžiami ir netgi gerbiami.
|
|
|