|
Vilniaus molėtiškių vakaronė Verkių
rūmuose
Ne vien viščiukai skaičiuojami rudenį
- į Verkių rūmus susiėję Molėtų rajono savivaldybės atstovai ir
vilniečiai, kilę iš Molėtų rajono, apibendrino 2001-ųjų metų veiklos
rezultatus, aptarė bendradarbiavimo gaires ateičiai. Vyko smagi
vakaronė. Renginį pradėjo Vilniaus - Molėtų kraštiečių klubo pirmininkas
Vilius Maslauskas. Ji pasidžiaugė, kad vis daugiau molėtiškių
įsijungia į gimtojo krašto veiklą. Nepamiršta Molėtų, gimtosios
Inturkės parapijos medikė ir inžinierius (pensininkai) Elena ir
Juozas Rusteikos. Aktyvūs klubo veikloje literatūros kritikas,
Vilniaus pedagoginio universiteto darbuotojas Petras Bražėnas,
Teisės akademijos rektorius Alvydas Pumputis, mokslinių ir grožinių
leidinių redaktorius Vytautas Rakauskas, dailininkė Sigutė Maslauskaitė
ir daugelis kitų. Vilniečiai nuolat dalyvauja kultūriniuose renginiuose,
Alantos senajame dvare nuolat organizuoja profesionalių dailininkų
darbų parodas ir plenerus, teikia labdarą socialiai remtiniems,
neįgaliems molėtiškiams.
|
|
Neturtas, kuriam nieko netrūksta
Apie televizijos filmą "Neturto seserys"
Jei šiandien mūsų hedonistinei visuomenei,
kur vieni pešasi dėl turtų, sklypų, postų, o kiti neturtą laiko
didžiausia žmogaus nelaime, sušuktum: "Žmonės, atsipeikėkit,
yra kur kas didesnių vertybių už didžiausius pasaulio turtus!"
- būtum išjuoktas kaip nenormalus. Pajutę pinigo galią kai kurie
negali ir nenori išsivaduoti iš jo kerų, įsitikinę, jog už pinigus
įmanoma net teisybę nupirkti, o gyvenantys žemiau skurdo ribos
svajoja, kaip surinkti centų duonai - tad ir juos pinigas valdo.
Kad nukreiptų skurdžiųjų sluoksnių dėmesį nuo tikrųjų to skurdo
kaltininkų, komercinės televizijos neriasi iš kailio, pagal užsakymus
sugalvodamos vis naujus žaidimus, siūlančius "išlošti milijoną"
(taigi - išlošti, o ne užsidirbti...).
Turtai ir skurdas, pramogos ir vis tolstanti nuo žmonių rūpesčių
valdžia - net jei ir neįteisinta, net jei ir iš turtingo nusikaltėlių
pasaulio įšliaužianti... Toks mūsų "mirties kultūrą"
kuriančios visuomenės kontekstas.
|
|
|